Investor i mindre Overvågnings virksomhed ~
Fra : icam video overvågni~

Dato : 15-04-03 12:28

Hej gruppe.
Jeg er på 7 år tilknyttet IT verdenen med både Service, salg og
udvikling som arbejdsområde.

Indtil for kort tid siden har jeg været tilknyttet et firma, men har
valgt at blive selvstændig, da jeg har brug for en mere fleksibel
arbejdsdag for at udvikle mit kommende Project; remote monitering /
alarm

Dette projekt mangler en investor (ca. 250.000,- Budget fremvises til
interesserede) og det forventes at have en indtægt til investoren på
ca. 240.000 om året

Er det noget der er interessant for jer, så kontakt mig på e-mail
info@ropixhome.dk eller info@icam.dk

Mvh.
Kristoffer Wolfgang Hansen
icam.dk

Fra : Andy

Dato : 16-04-03 19:38

Hvorfor tror du, at nogen er villige til at investere i et firma, der ikke
engang har gjort sig den umage at korrekturlæse sin egen hjemmeside.

Fokucere, refference, en løsning der er skalerbart, Jers IT budget, badste
priser, etc.

Fra : icam video overvågni~

Dato : 17-04-03 16:27

Inden du får en mindre hjerneblødning min ven, så kan jeg fortælle dig
at firmaet IKKE er oprettet endnu og den eneste grund til du se
hjemmesiden, er fordi du har set den i min mail adresse, der er IKKE
reklameret med en nogen steder, så gas bare ned.

Mvh Kristoffer

Fra : alexbo

Dato : 17-04-03 20:36

"icam video > skrev

> Inden du får en mindre hjerneblødning min ven,

Det skal ikke meget til at hidse dig op,
det er en uheldig egenskab når man gerne vil starte selv, og oven i købet
vil have andre til at betale.

Den første kunde der siger dig imod får et møgfald, og så er den forretning
tabt.

mvh
Alex Christensen

Fra : icam video overvågni~

Dato : 18-04-03 08:45

Jeg skal ikke have "andre til at betale" Jeg søger en
samarbejdspartner, fordi jeg ikke kan nå det hele selv, og er nød til
at ansætte en mand til at lave dether.

Jeg mener jeg er i min fulde ret til at komentere dit useriøse indlæg
mht. stavefejl på en hjemmeside der ikke er offentlig - det ville
svare til at du begyndte at rette stavefejl i folks dagbøger

Til generel info. kan jeg oplyse at der er indgået forhandlinger med
to "Business Angel's" Så der trods alt nogle der er mere intresseret i
mit firma, end rette stavefejl på en hjemmeside klade.

-men der skal jo være et job til alle

Fra : alexbo

Dato : 18-04-03 09:46

"icam video overvågning" <info@icam.dk -2750>

> Jeg mener jeg er i min fulde ret til at komentere dit useriøse indlæg
> mht. stavefejl på en hjemmeside der ikke er offentlig - det ville
> svare til at du begyndte at rette stavefejl i folks dagbøger

Det bliver værre og værre, vi er to der har kommenteret dine indlæg, og det
er allerede så mange at du ikke kan adskille dem, jeg f.eks. har intet
skrevet om din hjemmeside.
Så hvordan skal det ikke gå med overvågning af en større forsamling.

mvh
Alex Cristensen

Fra : icam video overvågni~

Dato : 18-04-03 12:54

Som jeg sagde tidligere; jeg tror du skal holde dig til at fortælle
folk hvordan man bærer sine ski

Fra : Leonard

Dato : 18-04-03 13:02

icam video overvågning <info@icam.dk -2750> wrote:

>Som jeg sagde tidligere; jeg tror du skal holde dig til at fortælle
>folk hvordan man bærer sine ski

Det bliver sjovere og sjovere ...
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : icam video overvågni~

Dato : 18-04-03 13:28

On Fri, 18 Apr 2003 14:01:36 +0200, Leonard
<dette.er.ikke.en.mail@der.virker.invalid> wrote:

>Det bliver sjovere og sjovere ...

Det vil jeg da give dig ret i.
Nogle af os starter Import, overvågning og videoredigerings firma.
Og så skal man lytte ubegrundet kritik fra folk der bruger tid på at
fortælle andre hvordan man bærer sine ski på skulderen? Det finder jeg
da yderst underholdende.

Fra : icam video overvågni~

Dato : 18-04-03 13:30

> [...]

>Det bliver sjovere og sjovere ...

Det vil jeg da give dig ret i.
Nogle af os starter Import, overvågning og videoredigerings firma.
Og så skal man lytte til ubegrundet kritik fra folk der bruger tid på

Fra : alexbo

Dato : 18-04-03 18:12

"icam video overvågning" > skrev

> Som jeg sagde tidligere; jeg tror du skal holde dig til at fortælle
> folk hvordan man bærer sine ski

Det kunne ikke falde mig ind, at belære andre om hvordan man bærer en ski`,
den jeg bar så pænt i går, gav mig ondt i hovedet i dag.

god påske
Alex Christensen

Fra : Katrine

Dato : 18-04-03 14:27

"icam video overvågning" <info@icam.dk -2750> wrote in message
> Jeg mener jeg er i min fulde ret til at komentere dit useriøse indlæg
> mht. stavefejl på en hjemmeside der ikke er offentlig - det ville
> svare til at du begyndte at rette stavefejl i folks dagbøger

Ikke fordi jeg vil blande mig meget i denne debat om, hvad man kan (eller
ikke kan) tillade sig, men hvis man kan finde hjemmesiden på internettet, så
ER den offentlig. Det er meget muligt, at du ikke reklamerer for den, man
det ændrer ikke på, at den er tilgængelig. Hvis du ikke vil have, at den er
offentlig endnu, så tag den af din server, eller riv internettet-stikket ud
af den computer hvor den ligger - indtil du gør det er den offentlig og
tilgængelig.

Mvh
Katrine

Fra : kn

Dato : 18-04-03 18:49

"Katrine" <hatikvah83@hotmail.com> wrote in message

> [...]

ud
> af den computer hvor den ligger - indtil du gør det er den offentlig og

se, det var jo god værkstedshumor ! og så til en person med 7 års
tilknytning
til IT brancen. Glimragende.

Fra : icam video overvågni~

Dato : 19-04-03 11:29

On Fri, 18 Apr 2003 15:26:44 +0200, "Katrine" <hatikvah83@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>af den computer hvor den ligger - indtil du gør det er den offentlig og

Enkelt svar; Nej

Fra : icam video overvågni~

Dato : 17-04-03 16:34

I stedet for at fortælle mig hvordan man laver hjemmeside, skulle du
måske heller holde dig til det du ved noget om og det er ifølge din
hjemmeside; "at fortælle folk hvordan man bære sine ski"
http://www.andy.net/howto-skis.html