Vietcong :O((
Fra : -=Dawebman=-

Dato : 15-04-03 09:28

Hejsa.. jeg er nået der til hvor man skal ud på en mission hvor man er inde
i skydebane huset og hvor alle våbene er der som man bare kan bruge, men jeg
kan sgu!! ætt komme UDD af dørene ? hvad skal jeg gøre der ?? håber på hjælp
da det er KANON det spil! fede baner og flot!..
MVH
Dawebman

Fra : Jackie

Dato : 15-04-03 11:40

"-=Dawebman=-" <dawebman@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hjælp
> da det er KANON det spil! fede baner og flot!..

HVis jeg har forstået dig rigtigt, så tror jeg at du befinder dig i din egen
bunker, hvor du kan tage det våben, som du vil have med ud på næste mission.
Du skal ikke gå ud af nogen af dørene, men læse mission briefing, som ligger
på dit skrivebord. Der vil du have en mulighed for at starte missionen...

Dette er stedet hvor du starter alle nye missioner...

Hygge
Jackie

Fra : Mr. Good Guy

Dato : 15-04-03 14:53

"-=Dawebman=-" <dawebman@galnet.dk> wrote in

> [...]
> bruge, men jeg kan sgu!! ætt komme UDD af dørene ? hvad skal jeg gøre
> der ?? håber på hjælp da det er KANON det spil! fede baner og flot!..

Jeg troede da ikke, at det allerede var udkommet?

Fra : -=Dawebman=-

Dato : 15-04-03 15:40

jo.... i udlandet..... skulle komme den 24/4 her hjemme..

men glæd jer!

det er kanon