HURTIGT! HJÆLP!!
Fra : Benz...

Dato : 15-04-03 07:42

Hvad skal man have med ved omregistrering???
Tænker på omregistrering fra køber til sælger.

mvh Jess.

Fra : g-mc

Dato : 15-04-03 07:43

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvad skal man have med ved omregistrering???
> Tænker på omregistrering fra køber til sælger.
>
> mvh Jess.

Så vidt jeg husker skal du bare have din reg attest med, resten udfyldes på
motorkontoret!

Mvh Jeppe.

Fra : Benz...

Dato : 15-04-03 07:57

> Så vidt jeg husker skal du bare have din reg attest med, resten udfyldes

> motorkontoret!

Håber jeg...
Ville bare være surt at tage over til det mørke for at hente sin cykel og så
tage hjem uden den.

Fra : Palle Hansen

Dato : 15-04-03 08:10

Forsikringsbevis og reg. att.

palle

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-04-03 08:27

Palle Hansen wrote:

> Forsikringsbevis og reg. att.

Og eventuelt synspapirer.

Ib Jakobsen

Fra : Benz...

Dato : 15-04-03 08:56

Super lækkert!!!
Har lige fået svigermor til at hente forsikringsbeviset.
Så er den i kassen!!

Glæder mig til at få dyre mellem benene! Så jeg kan hive det lidt i ørene.
;)

Tak for hjælpen!

Fra : Bjørn S

Dato : 15-04-03 07:53

g-mc wrote:

> Så vidt jeg husker skal du bare have din reg attest med, resten udfyldes på
> motorkontoret!

Skal ikke den nye ejer også ha med et forsikringsbevis førhen at han kan
få cykelen registrert i sit navn ?

--
/Bjørn

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-04-03 09:26

Bjørn S wrote:

> Skal ikke den nye ejer også ha med et forsikringsbevis førhen at han
> kan få cykelen registrert i sit navn ?

Jup!

Hilsner,

Tony

Fra : Armand

Dato : 15-04-03 09:39

Bjørn S <bjosko@yahoo.com> skrev i en news:b7ga7v$iik$1@abbeden.bunk.cc...

> Skal ikke den nye ejer også ha med et forsikringsbevis førhen at han kan
> få cykelen registrert i sit navn ?

Jup!

- Få stelnummeret med og tag til givent forsikrings-selskab*, hvor en
forsikrings-begæring udfyldes!
- Tag sidenhen forsikringsbegæringen og registrerings-attesten med på
motorkontoret hvor køretøjet omregistreres - Dette kan kun gøres af ejerne
grundet krav om en personlig kvittering på papirerne!

I forsikrings-reglerne er der afsat 3 uger til at køber kan nå at få ændret
registreringen, hvorved man kan fint handle og køre fra sælgers adresse med
pladerne på!

(*)
Skal der Kasko-forsikring på modellen er det desværre ikke bare sådan lige
at finde den bedste forsikring, så bered dig på en længerevarende søgen
derom

--
Armand.