E-Mail
webnoob 5265
Freeware signature-randomizer til Win32?
Fra : Peter G

Dato : 15-04-03 07:28

Davs.

Findes der mon en installationsfri freeware signature-randomizer, med
intervalskift af signaturer (fast signatureheader,variabel footer) til
Win32 derude?

--
Hilsen, Peter. Email adresse (som den er) er gyldig.
Topposteringer bliver automatisk filtreret fra.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 15-04-03 08:48

Peter G, du skrev:

> Findes der mon en installationsfri freeware signature-randomizer, med
> intervalskift af signaturer (fast signatureheader,variabel footer) til
> Win32 derude?

Før brugte jeg det her.
http://www.albert-zangerl.com/prog.php#Sigtool

Nu ordner KorrNews det.

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Peter G

Dato : 15-04-03 13:01

Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@adresse.invalid> wrote:

> Før brugte jeg det her.
> http://www.albert-zangerl.com/prog.php#Sigtool
>
> Nu ordner KorrNews det.

Så vidt jeg kan se kan Korrnews desværre ikke klare faste
toplinier/signaturheader med variabel underlinier/signaturfooter.

Jeg vil kigge på¨sigtool.

Fra : Madsen

Dato : 16-04-03 13:23

Henrik K Hansen skrev:

> og da du bruger en newsklient, der ikke har det så godt med æøå i
> headeren, kunne du også indsætte denne linie Do Optimize
> MIMEHeader

Kan man ikke nøjes med et flueben inde under Header 1 i KorrNews,
eller det er måske ikke det samme? Altså '(Optimized) ISO-Encoding
of Headers'.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 16-04-03 22:28

Henrik K Hansen skrev:

> Jeg mener kun den gælder for subject, ikke for f.eks Organizations
> headeren.

Ok. Det er muligt.

Madsen.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 17-04-03 11:19

Madsen, du skrev:

> Ok. Det er muligt.

Du kan jo prøve at fjerne de der 3 fakelines fra din xnews, og
indsætte den her i din def.

Do optimize BodyCharset

og se om Korrnews så indsætter de 3 linier.

--
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 17-04-03 13:39

Henrik K Hansen skrev:

> Du kan jo prøve at fjerne de der 3 fakelines fra din xnews, og
> indsætte den her i din def.
>
> Do optimize BodyCharset

Xnews er simpelthen for viderekommende.
Jeg har fjernet de tre linier i Setup > Compose i Xnews, men Xnews
blev ved med at indsætte dem. Kiggede så i Xnews.ini og opdagede at
de stadig stod der. Nu har jeg også fjernet linierne i Xnews.ini og
har ej heller indsat 'Do optimize BodyCharset' i min def i KorrNews,
men alligevel bliver Xnews ved med at indsætte de tre linier, så jeg
begriber ikke hvad der foregår. Har prøvet at genstarte og at lede
efter nøgler i registreringsdatabasen som skulle have noget med det
at gøre, men nej.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 17-04-03 13:56

Madsen skrev:

> Xnews er simpelthen for viderekommende.

Ved nærmere eftersyn så er det tilsyneladende ikke Xnews der
indsætter linierne. Spørgsmålet er så hvad det er der gør det.
<news:Xns9360960F23CE7.thomas@madsen.tdcadsl.dk> er sendt udenom
Hamster og friends og det har jo da ikke tegnsætsangivelsen i
headeren, så det må være et af hjælpeprogrammerne der gør det.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 18-04-03 18:06

Madsen skrev:

> Ved nærmere eftersyn så er det tilsyneladende ikke Xnews der
> indsætter linierne. Spørgsmålet er så hvad det er der gør det.

Og det kan jeg ikke gennemskue, men skidt pyt. Der er åbenbart ingen
grund til at jeg beder Xnews om at indsætte dem for de bliver indsat
automagisk når jeg sender igennem Hamster. Altså linierne med tegn-
sætsangivelsen.

Madsen.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-04-03 18:50

Peter G <PeterNOSPAMPedal@gmx.net> posting:

>Findes der mon en installationsfri freeware signature-randomizer, med
>intervalskift af signaturer (fast signatureheader,variabel footer) til
>Win32 derude?

Thjae, da jeg selv søgte en for nogle år siden, fandt jeg ikke
rigtig nogen (der passede mig ) så jeg måtte selv lave en...
http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/sig2file.exe

Brug: Når den startes (fx sat til at starte auto ved Windows-start),
skrifter den sig (blandt 9 forskellige). Når den kører, skifter den
ved x. minut -- og den er fræk... den /vil/ have 9 sigs (den kan
godt finde på at vælge en tom sig ellers), men så man man jo evt.,
hvis det er et problem, bare angive den samme sig flere gange.

Den tilfældige signatur gemmes i en fil kaldet "sig2file.sig", som
man så selvfølgelig sætter sit mail/news-program til at bruge.

NB: Er selv holdt op med tilfældige sigs og det program for år
tilbage, så jeg kan ikke helt huske, om der er skulle være bugs i
det -- eller så meget andet for den sags skyldt... hehe, men jeg kan
dog se, at jeg åbenbart har måtte huske mig selv på, at en sig
"skal" være maks. 4 linjer/72 tegn.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 15-04-03 21:53

Peter G, du skrev:

> Så vidt jeg kan se kan Korrnews desværre ikke klare faste
> toplinier/signaturheader med variabel underlinier/signaturfooter.

Set Sig = "Henrik"
Append Sig from "fortunes.txt"

Men det kræver en "-- " imellem hver fortune.

--
Henrik
"We're only in it for the volume.

Fra : Peter G

Dato : 16-04-03 06:49

Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@adresse.invalid> wrote:

> Set Sig = "Henrik"
> Append Sig from "fortunes.txt"

I Korrnews.ini under [news] (ud)?
Den kan jeg desværre ikke få til at virke.
Til gengæld virker sigtools glimrende selvom man ikke kan citere
med " i den.

--
Regards, Peter. Email address (as is) works.
Topposters should be neutered and spayed.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 15-04-03 22:03

Peter G, du skrev:

> Jeg vil kigge på?sigtool.

Mit setup til den

[All]
SignatureFile=.\signature.txt
Sigtrenner=true
Minimieren=true
Intervall=30
LangFile=English.lng
Header=Henrik

--
Henrik
En Hamster uden Dino's script og moduler,

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 16-04-03 09:15

Peter G, du skrev:

> I Korrnews.ini under [news] (ud)?
> Den kan jeg desværre ikke få til at virke.

Nej i din news.out def
http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/korrnews.png
og da du bruger en newsklient, der ikke har det så godt med æøå i
headeren, kunne du også indsætte denne linie
Do Optimize MIMEHeader
i den def.

--
Henrik
[*Et quotefjols' indlæg er blevet markeret af Korrnews*]

Fra : Peter G

Dato : 16-04-03 14:29

> [...]

> og da du bruger en newsklient, der ikke har det så godt med æøå i
> headeren, kunne du også indsætte denne linie

[Jeg må altså til at sætte mig bedre ind i Korrnews].

Henrik, du er en en eksemplarisk hjælpsom poster. Tak igen.
Hvordan blev du dog sortlistet i dk.bolig?

--
Regards, Peter. Email address (as is) works.
"More signatures to come"

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 16-04-03 21:34

Peter G, du skrev:

> [Jeg må altså til at sætte mig bedre ind i Korrnews].

Det er du nød til.

> Henrik, du er en en eksemplarisk hjælpsom poster. Tak igen.

Det var så lidt.

> Hvordan blev du dog sortlistet i dk.bolig?

Jeg bruger en ugyldig email adresse, og så kan man ikke poste i den
gruppe.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 16-04-03 21:30

Madsen, du skrev:

> [...]
> of Headers'.

Jeg mener kun den gælder for subject, ikke for f.eks Organizations

Min KorrNews indkommende news def
http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/min_Incomming_NNTP_def.txt