Spg. ang. betaling af forsendelse
Fra : rofe@mailme.dkFJERND~

Dato : 14-04-03 19:48

Hejsa NG

Jeg har for under et år siden købt en bærbar computer.

Da jeg modtog den, var harddisken defekt (DOA), og ACER
var så venlige at sende mig en "merkat" så jeg kunne sende
den til rep. uden at skulle betale for forsendelse.
Denne merkat mener jeg dog kun jeg fik fordi den var Dead On
Arrival (DOA).

Nu svinger skærmens lysstyrke periodisk, og den ene piltast skal
man trykke ekstra hårdt på før den virker.

Mit spørgsmål er her, inden jeg ringer til ACER eller forhandler,
skal jeg selv betale for at sende noget til rep. når der sker en defekt
inden for garantien ?

Det kan jo godt blive temmelig dyrt, bærbar (3 kg) kasse (1 kg)
og så skal jeg vel have noget forsikring oven i, hvis den forsvinder
i posten ? ellers er der vel ingen dækning ?

Håber I kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 14-04-03 19:51

<rofe@mailme.dkFJERNDETTE> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> Jeg har for under et år siden købt en bærbar computer.

Hvor ? Hos en forhandler i DK ?

> Mit spørgsmål er her, inden jeg ringer til ACER eller forhandler,
> skal jeg selv betale for at sende noget til rep. når der sker en defekt
> inden for garantien ?

Du skal indlevere til din forhandler med mindre andet antales og som er til
din fordel.

/DM

Fra : rofe@mailme.dkFJERND~

Dato : 14-04-03 21:34

> Hvor ? Hos en forhandler i DK ?

Ja, i DK

> Du skal indlevere til din forhandler med mindre andet antales og som er
til
> din fordel.

oki, takker!

> /DM