Siemens 4010 Micro (trådløs) prob.
Fra : Claus Svanholm

Dato : 14-04-03 22:27

Hej
Jeg har et problem med overstående telefon. Jeg kan ikke få håndsættet til
at finde basen. Jeg har gjor præcis som skrevet i vejlledningen og brugt PIN
0000. Jeg har prøvet at lave indstillinger med alle fire forskellige baser,
og jeg har holdt knappen på basen inde i flere mintter.

Nogle der har nogle gode forslag, eller skal den retur til forhandleren?

VH Claus

Fra : *gavtyven*

Dato : 15-04-03 15:44

> Nogle der har nogle gode forslag, eller skal den retur til forhandleren?

Du kan evt sende den til mig...
Jeg vil meget gerne have sådan en lille sag.... Hvad koster den ?