*.pst fil fra Outlook ?
Fra : John Frandsen

Dato : 22-03-01 19:24

Hvad ligger der egentlig i Outlooks PST-fil ?

Hvis man forestiller sig at man gemmer *.pst, formatterer sin HD,
geninstallerer Outlook - og så overskriver den eksisterende *.pst med den
gemte... har man så hele sin gammelkendte Outlook med kontaktpersoner, mails
o.s.v. intakt ?

--

Mvh John

Tilmeld dit link på http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461/

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 23-03-01 16:46

On Thu, 22 Mar 2001 19:23:30 +0100, "John Frandsen" <john@talent.dk>
wrote in <%otu6.1851$Ov.70283@news010.worldonline.dk>

> [...]
>gemte... har man så hele sin gammelkendte Outlook med kontaktpersoner, mails

Det er det jeg plejer at gøre, og det virker fint. Der findes også en
archive.pst, som jeg også plejer at tage med

Med venlig hilsen
Esben Pedersen

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 24-03-01 22:45

Snakker vi rigtig Outlook og ikke OE express ??

Hvis du under filer vælger eksporter, og herefter vælger et eksportere til
en .pst fil kan du gemme den hvor du vil. Her kan du selv vælge hvilke
mapper der skal medtages i din cack up fil , hvis du vil have hele pisset
med skal du vælge medtag undermapper .... Så får du adresse kartotaket såvel
som indbakke etc.

Det er Leth'

Hygge

Janner

Fra : Paladin

Dato : 27-03-01 20:29

In article <%otu6.1851$Ov.70283@news010.worldonline.dk>, john@talent.dk
says...
> [...]
> gemte... har man så hele sin gammelkendte Outlook med kontaktpersoner, mails

Din *.pst fil er bland andet dine personlige foldere.
--
Åhh hvor har jeg det GODT

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 07-04-01 21:44

Hej John
De svar der er er ok men jeg ville også tage *.pab filen med deri ligger din
adressebog
Tilsammen rummer de alt fra Outlook
Hilsen Torben

Fra : Madsen

Dato : 07-04-01 22:08

"Torben Arbjørn" <ta@hib.dk> skrev:

> Hej John
> De svar der er er ok men jeg ville også tage *.pab filen med deri ligger din
> [...]

Jeg har med interesse fulgt denne tråd for jeg er helt ny bruger
af Outlook 2000 og ønsker at tage backup, da jeg _meget_
nydigt vil miste de mails der ligger her og helts heller ikke de
indstillinger jeg med besvær har fået lavet.
Jeg har dog hverken en archive.pst som Esben Pedersen
snakker om og ej heller en fil med efternavnet *.pab som du
nævner. Er det noget helt andet der gælder for Outlook 2000?

Hvis jeg søger efter *.pst finder jeg Outlook.pst som pt. fylder
34.2 Mb. Hvis jeg derimod vælger Filer => Importer og eksporter
=> Eksporter til en fil => *pst => Medtag undermapper, så fylder
den eksporterede pst-fil 65,4 Mb.
Vil det dermed sige at jeg med den fil på 65,4 Mb. har gemt det
hele både hvad angår indstillinger, signaturer, mails, meddelelses-
regler osv. eller skal jeg gøre noget helt andet for at gemme det?

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-05-01 08:32

Hvor ligger *.pab-filen ??? en søgning på min HD gav ikke noget
resultat.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Madsen

Dato : 23-05-01 13:13

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev:

> Hvor ligger *.pab-filen ??? en søgning på min HD gav ikke noget
> resultat.

Heller ikke her. Jeg har ingen *.pab-fil med Outlook 2000
installeret.

Så vidt jeg kan se så deler Outlook og Outlook Express
adressebogen og den hedder *.wab hos mig.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : John Frandsen

Dato : 07-04-01 22:06

"Torben Arbjørn" <ta@hib.dk> skrev i en meddelelse
> Hej John
> De svar der er er ok men jeg ville også tage *.pab filen med deri ligger
din
> adressebog
> Tilsammen rummer de alt fra Outlook

Tak skal du have!
Det var en svært god ting at få adressebogen med... Den ene af
arbejdsstationerne ligger inde med flere hundrede kontaktpersoner, så jeg
kunne forestille mig et ramaskrig hvis de forsvandt til de evige
bitmarker...