Jutlandia-pige til Sallingsundbro-fest
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-03 05:36

Jeanette Sund (Bedre kendt som tidligere medlem i gruppen "Jutlandia") skal
lave show sammen med Mickael Winkler (Gustaw Winklers søn) ved
Sallingsundbroens 25-års jubilæum, den 31. maj.
Sallingsundbroen ligger midt i dansktop-land og forbinder øen Mors med
Salling.

Sidebemærkning: Jeanette Sund gik jo ud af "Jutlandia" sidste år. Gruppen
blev temmelig næseringsk i musikken. Det har jeg hørt ved selvlyt. Det var
rædselsfuldt, så`n lidt Anne Linnet og Gnags-agtigt noget. Yrdhk.... Nu
tager Jeanette Sund ud sammen med "Devito", men altså ikke til bro-jubilæet

Hilsen Åge

PS: Skal vi liiiiiige huske den anden bro-fest som finder sted ved broen
mellem Mors og Thy. Nemlig Vildsundbroen. Det drejer sig nemlig om landets
eneste reelle dansktopfestival, i forbindelse med "Vildsund Heste- og
kræmmermarked". Læs mere i en anden tråd

Hilsen Åge

Fra : Thomas H.

Dato : 15-04-03 08:52

ADVARSEL !! JEG TROR VI HAR EN SNYDER HER !!!!

Jeg tror dette er en fake, for der er slet ikke nogle liner
med STORE BOGSTAVER som der plejer, når Åge
skriver indlæg!!

Så enten er hans Caps Lock knap gået i stykker, eller
også er det en anden der udgiver sig for ham.

SÅ PAS PÅ NÆSTE GANG !!

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-03 14:09

Thomas H. <thhe@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e9bb9d9$0$126$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg tror dette er en fake, for der er slet ikke nogle liner
> med STORE BOGSTAVER som der plejer, når Åge
> skriver indlæg!! --- og en heel heel masse andet snak

> Mvh Thomas H.

JEANETTE SUND GØR THOMAS H. KULDRET

tilfreds ?