Hvem sagde BIG Singles???
Fra : Hekto

Dato : 14-04-03 21:21

Det er da den ultimative een-stamper! Over 3 liter!!!
SZR m.m. Go Home!!

http://www.classic-motorrad.de/winni_2002/3l-bike/3literbike.htm

Går man lidt 'baglæns' i linket, åbenbarer der sig en del spændende MC-
historie.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 TIL SALG!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SR/SRX/SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-04-03 22:09

On Mon, 14 Apr 2003 22:20:39 +0200, Hekto <bs@MAPSONhekto.dk> wrote:

Hej.

>Det er da den ultimative een-stamper! Over 3 liter!!!
>SZR m.m. Go Home!!

Åh gud ske lov.
Der er da stadig nogen "total spinner" med en skrue løs.
Fed historie.
Hvaeh Mads - Her er virkelig en udfordring

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 15-04-03 08:12

Det er nogle sjove gamle tosser.

> Hvaeh Mads - Her er virkelig en udfordring

Hmm, jeg havde været imponeret hvis de havde lavet den med kickstarter. Næ
jeg vil hellere lave en 2 liters 90° V2, eller en 2,4 L V8 af ZX12 motorer

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-04-03 23:32

Hekto wrote:
> Det er da den ultimative een-stamper! Over 3 liter!!!
> SZR m.m. Go Home!!

Er du vimmer mand en "olietønde"!!

Tony

Fra : Knorsfis

Dato : 15-04-03 08:31

Den er godt nok voldsom.
Kan godt li' den saddel der sidder på

Jesper

Fra : Armand

Dato : 15-04-03 10:07

Hekto <bs@MAPSONhekto.dk> skrev i en

> Det er da den ultimative een-stamper! Over 3 liter!!!
> SZR m.m. Go Home!!
>
> http://www.classic-motorrad.de/winni_2002/3l-bike/3literbike.htm

Den den den den, har jeg hørt(!) *sssssssssssss* (lyden af at pisse i
bukserne af fryd!)

Den var tilstede under sidste års "Hamburger Motorrad-tage" og forårsagede
en veritabel folkevandring når den blev startet op ind imellem!!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 15-04-03 12:06

In article <b7gipb$fra$1@news.cybercity.dk>, Armand says...
> Den den den den, har jeg hørt(!) *sssssssssssss* (lyden af at pisse i
> bukserne af fryd!)

- man kan fornemme at du havde problemer med at tørre smilet af???
*LOL*