Plysdyr
Fra : m.grewy

Dato : 14-04-03 20:48

Så er der 3 billeder af Morten`s plysdyr i dk.binaer.motor

Han ved det ikke (endnu) :)

Michael

Fra : Mads Stetter

Dato : 14-04-03 20:56

m.grewy wrote:
> Så er der 3 billeder af Morten`s plysdyr i dk.binaer.motor
>
> Han ved det ikke (endnu) :)
>
> Michael

Den er da sø'!

Det ser ud til han har fået alt jorden ud af pelsen...!? Brugte han Pantene
Pro V??

MVH Mads Stetter
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/mads_stetter

Fra : Morten dahl

Dato : 14-04-03 21:59

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er da sø'!
>
> Det ser ud til han har fået alt jorden ud af pelsen...!? Brugte han
Pantene
> Pro V??

He He.. nej, den stod på masser af kold vand ... men til de skarpsindige så
kunne de ikke fjerne den store mængde olie på højre kåbeside som et utæt
generatordæksel forsagede.. (nærmere historie skal Grewy nok kome med over
en øl)

-
Morten Dahl
Gixxer XXX - The Funky Style

Fra : Palle Hansen

Dato : 14-04-03 21:32

Den er da hård.... Hvordan er det lavet ???

Jeg så iøvrigt (i Malmö) en der havde en "mariehøne" på hovedet. Plys over
hele hjelmen....Rød med sort prikker, og 2 ører

palle

Fra : Morten dahl

Dato : 14-04-03 21:55

"m.grewy" <grewy@mc-chaufforerne.> skrev i en meddelelse
> Så er der 3 billeder af Morten`s plysdyr i dk.binaer.motor
>
> Han ved det ikke (endnu) :)

hvad faen har du gang i??

har du lige fået digicam eller hvad? så tror da faen der gik så lang tid før
du kom op i lejliligheden..

Kan se du har været så hensynsfuld ikke at publicere billeder af det endnu
ikke færdige front..

nå men så tilføjer jeg da lige et par stykker mere..

-
Morten Dahl

Fra : m.grewy

Dato : 14-04-03 22:01

Morten dahl wrote:

> har du lige fået digicam eller hvad? så tror da faen der gik så lang
> tid før du kom op i lejliligheden..

Nej det har jeg haft i lang tid. Jeg har bare glemt det hvergang jag har
været oppe ved dig :)

Michael

Fra : Morten dahl

Dato : 14-04-03 22:06

> Nej det har jeg haft i lang tid. Jeg har bare glemt det hvergang jag har
> været oppe ved dig :)

he he..

Rart du ikke tog billeder af fronten.. eller af alle de andre manglende dele

-
MOrten

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-04-03 07:59

> Rart du ikke tog billeder af fronten.. eller af alle de andre
manglende dele

Hvordan er det lavet ?

Limet på i enkeltstykker eller syet i facon først ?

/A