Fælg størelse.
Fra : Claus

Dato : 14-04-03 17:01

Hej.

Er der ikke en side hvor man kan se hvor brede eller smalle dæk man kan
sætte på en given fælg. ?

Claus

Fra : Richard

Dato : 14-04-03 19:48

Claus wrote:
> Er der ikke en side hvor man kan se hvor brede eller smalle dæk man kan
> sætte på en given fælg. ?

Nogle af dækfirmaerne har det - mere eller mindre godt skjult - Dunlop
US giver anbef. fælg til deres dæk.

M&P havde i deres 2000-2001 katalog på side L20 en dæk/fælg-tabel - om
ikke andet kan jeg scanne den og lægge den i dk.binær.motor, hvis ikke
der er andre, der vil hoste den. Say when.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Claus

Dato : 14-04-03 20:47

"Richard" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke andet kan jeg scanne den og lægge den i dk.binær.motor, hvis ikke
> der er andre, der vil hoste den. Say when.

Du må meget gerne scanne den og smide den i dk.binaer.motor

Claus

Fra : Richard

Dato : 14-04-03 21:45

Claus wrote:

> Du må meget gerne scanne den og smide den i dk.binaer.motor

Er nu scannet og Dan D. har lovet at lægge den op på en af hans sider;
adressen får vi nok meget snart. De er åbenbart for store til at komme
ind på dk.binaer.motor.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 14-04-03 22:57

> Er nu scannet og Dan D. har lovet at lægge den op på en af hans sider;
> adressen får vi nok meget snart. De er åbenbart for store til at komme
> ind på dk.binaer.motor.

Prøv
http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/z_diverse/faelge_daek_tabel.htm

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Claus

Dato : 15-04-03 05:12

Hvad skule man gøre uden D:F:M.

Claus

Fra : Richard

Dato : 15-04-03 11:03

Claus wrote:
> Hvad skule man gøre uden D:F:M.

Bruge timer på at søge rundt på en hulens masse web-sider

Uanset, det er nok en god idé at checke fabrikantens anbefaling for det
aktuelle dæk. Fx giver US Dunlop fælgstørrelsen for den enkelte
dækdimension som vist her:

www.dunlopmotorcycle.com/tirecatalog_category.asp?id=7