Simpel grafik
Fra : Carsten Jessen

Dato : 14-04-03 18:30

Hej,
Jeg har benyttet drawline og drawstring til at lave noget meget simpelt
grafik på en form. Mit problem er at grafikken forsvinder hvis formen
minimeres eller bliver dækket af et andet vindue. Er der nogen måde at
forhindre dette på?

Mvh Carsten

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 14-04-03 18:50

"Carsten Jessen" <c.je@get2net.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> [...]
> grafik på en form. Mit problem er at grafikken forsvinder hvis formen
> minimeres eller bliver dækket af et andet vindue. Er der nogen måde at

AutoRedraw = True

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
www.railsoft.dk
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Carsten Jessen

Dato : 17-04-03 15:51

Hej Jens
Tak for hjælpen. Jeg bruger .NET og der findes autoredraw ikke længere, men
det hjalp mig til at finde hjælp på nettet.

Mvh Carsten

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 17-04-03 18:40

> Hej Jens
> Tak for hjælpen. Jeg bruger .NET og der findes autoredraw ikke længere,
men
> det hjalp mig til at finde hjælp på nettet.

Når du bruger .NET, får du sikkert en anden gang bedre hjælp i