T.A.T.U.
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-04-03 15:17

Jeg sidder i skrivende stund og ser lidt på de to russiske pigers musikvideo
til "Not Gonna Get Us".

Helt ærligt: Er der noget der er gået helt hen over hovedet på mig, eller
kan jeg ikke få øje på andet end to små dumme østluderede med den berygtede
russiske mafia bag sig?

Herregud, mand, hvilken dum russer har nu tænkt ligningen:
"Popmusik=penge"
"Skolepigesex=penge"
"Britney Spears' popmusik=penge"
"Britney Spears i skolepigeuniform i musikvideo=dobbelt så mange penge, ergo
lesbisk skolepigesex i popmusikvideo=tre gange så mange penge".

Ja, så står der to knap udviklede tøser og kysser lidt på hinanden? Skulle
dèt forestille at være ophidsende eller er jeg simpelthen "ødelagt" af for
megen hård porno? Jeg mener: Hvis de havde dyrket fistfucking i begge huller
havde jeg da måske tænkt: "Nåda", men det andet det er sgu' for kedeligt og
udspekuleret...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-04-03 16:33

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

> men det andet det er sgu' for kedeligt og
> udspekuleret...

Kedeligt, måske, men da ikke udspekuleret. Herregud, de er da bare mere
ærlige mht. den kynisme, der driver denne og mange andre lignende brancher.
Støder det dig, at T.A.T.U. ikke levner tilskueren megen mulighed for at
foregive, at det handler om musik?

--
-Jens B. (2650)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-04-03 17:03

> [...]
brancher.
> Støder det dig, at T.A.T.U. ikke levner tilskueren megen mulighed for at

Det "støder" mig ikke, jeg finder det bare så afsindigt kikset...

Hvis jeg havde været en feministkælling, så skulle jeg angiveligt have følt
mig krænket "på mit køns vegne" over dette. På samme måde undrer jeg mig som
mand over at dette skulle forestille at være ophidsende.

Anders Peter Johnsen

Fra : PerX ...

Dato : 16-04-03 17:15

In article <3e9ac2d4$0$42634$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
anderspj@mail.dk says...
> [...]
> havde jeg da måske tænkt: "Nåda", men det andet det er sgu' for kedeligt og

At dømme efter hvad der sendes på TV så er der åbenbart mange som tænder
på piger med en krop som en 10 årig dreng ;)