Slanger til MC dæk , hvor skaffes dette ti~
Fra : Moller

Dato : 14-04-03 13:03

Hejsa,
Ja, dæk kan jeg jo købe billigt hos reifersand... men hva med slanger,
???? hvor køber jeg det... nu da min kære MZ bruger sådan nogen kluntede
gummiringe :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 Cdi... badass
Suzuki GSF 1200 S ... hmmm, lorte kobling.

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 14-04-03 18:09

"Moller" <news@molnit.com> wrote:

> Ja, dæk kan jeg jo købe billigt hos reifersand... men hva med slanger,
>???? hvor køber jeg det...

Hva' med reifenversand? Dér har jeg i hvert fald fået både dæk og
slanger. Kig efter "Schläuche"

--
Kåre

Fra : Armand

Dato : 14-04-03 20:54

Kåre Nejmann <post@kan.dk> skrev i en

> Hva' med reifenversand? Dér har jeg i hvert fald fået både dæk og
> slanger. Kig efter "Schläuche"

Mon ikke at forsendelsen æder gevinsten ved så billigt et produkt :-/

--
Armand.

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 15-04-03 07:49

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Mon ikke at forsendelsen æder gevinsten ved så billigt et produkt :-/

Det gør den nok, hvis man kun skal have en eller to slanger. Men skal
man også have dækkene, så kan man jo lige så godt købe slangerne samme
sted.
Jeg kan ikke lige huske reifenversands portoregler, men jeg tror at
slangerne kommer 'gratis' med.

--
Kåre

Fra : Moller

Dato : 15-04-03 08:25

> Mon ikke at forsendelsen æder gevinsten ved så billigt et produkt :-/

Tjooo.... men nu køber jeg typisk ind til andre samtidig med :) så det
går nok....

Nu skal de bare ha mine dæk på lager igen :(

VH
Lars Molnit