compiler compiler
Fra : Viktoria Runge

Dato : 14-04-03 12:07

Hej NG

Kender i til en compiler compiler der genererer en buttom up parser i
Delphi kode?

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 14-04-03 13:53

Viktoria Runge (slet LWYBI) wrote:

>Hej NG
>
>Kender i til en compiler compiler der genererer en buttom up parser i
>Delphi kode?

den maa vi vist ha en gang til ........ forklar venligst hvad det er du
vil ????

Fra : Viktoria Runge

Dato : 14-04-03 15:05

Finn Bindeballe <finnb@post6.tele.dk> skrev:
>den maa vi vist ha en gang til
>........ forklar venligst hvad det er du
>vil ????

Da en buttom up parser er svær at håndkode findes der værktøjer
til at klare dette job.
Værktøjet jeg søger skal ud fra min grammatik autogenerere en
buttom up parser skrevet i Delphi kode således at jeg kan bruge
den i mit program.
Jeg ved der findes et værktøj der hedder CocoR men den generere en
recursive descent parser og det er ikke det jeg har brug for.

Fra : Kurt Bilde

Dato : 15-04-03 10:58

Hej Viktoria !

Viktoria Runge (slet STJ8R) wrote:
> Jeg ved der findes et værktøj der hedder CocoR men den generere en
> recursive descent parser og det er ikke det jeg har brug for.

Ok, Coco/R kan du altså ikke bruge.. Jeg tror du gør bedst i at poste på
Borlands Third-Party nyhedsgruppe
(borland.public.delphi.thirdpartytools.general).

-Kurt

Fra : Viktoria Runge

Dato : 15-04-03 15:09

Kurt Bilde <kub@sam.sdu.dk> skrev:

>Ok, Coco/R kan du altså ikke bruge..
>Jeg tror du gør bedst i at poste på
>Borlands Third-Party nyhedsgruppe
>(borland.public.delphi.thirdpartytoo ls.general).
>
>-Kurt

okay tak det vil jeg prøve ;0)