Ny privacy policy hos IMDB
Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-04-03 09:07

http://www.imdb.com/terms

Er der andre, som er studset over det?

/Nikolaj

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-04-03 09:14

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> escribió en el mensaje
news:ZWtma.16861$y3.1490830@news010.worldonline.dk...
> http://www.imdb.com/terms
>
> Er der andre, som er studset over det?

Hvilken del er det der overrasker dig?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-04-03 09:42

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
news:b7dqpe$d0ts4$1@ID-163022.news.dfncis.de...

> Hvilken del er det der overrasker dig?

Det om promotional offers, men jeg kommer lige i tvivl om, hvorvidt dette er
nyt overhovedet. Det var vist bare mig, som var for hurtig. Jaja, det er
stadig tidligt :)

/Nikolaj

Fra : Christian Andersen

Dato : 14-04-03 09:20

Nikolaj Borg wrote:

> http://www.imdb.com/terms
>
> Er der andre, som er studset over det?

Over hvad, specielt?

Der er selvfølgelig

Written permission must be obtained before IMDb content can be
filtered/altered (e.g. automatic removal of advertising banners.).
Failure to gain permission will be deemed a copyright violation.

som de kan hoppe op og falde ned på, men ellers ser den meget rigtig
ud.

--
Save aix1!