Opgave mod "betaling": 'dansk til tysk'
Fra : Michael Lynge

Dato : 14-04-03 08:32

Hej NG
(NB! Såfremt jeg er i den forkert NG beklager jeg, og vil i så fald gerne
henv. til den korrekte NG fremfor at blive kritiseret/svinet til. Denne
besked er X-postet i både d.e og d.o.s)

Jeg leder efter privatpersoner/freelancefolk/firmaer der kan oversætte noget
tekst for mig fra dansk til tysk.
Opgaven er let med enkelte fagudtryk og ca. på 4-5 A4 sider.

Kontakt mig venligst via mail og angiv evt. dit tilbud.

Mvh\Michael

Fra : Jørgen Ellgaard

Dato : 14-04-03 08:40

"Michael Lynge" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh\Michael
>
> Vi kan klare både dansk/tysk og dansk/engelsk - men frem for at "slynge"
en pris ud i den blå luft vil jeg hellere have at du kontakter mig bl.a med
hensyn til fagudtrykkene og tidshorisonten.

Mvh
Jørgen Ellgaard