King arthur
Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 13-04-03 23:24

Det her kunne blive lidt af en rolle til Mads Mikkelsen. lad os håbe, han
får den.

http://filmforce.ign.com/articles/391/391694p1.html

Mvh Mikkel

Fra : Kasper Møller

Dato : 14-04-03 21:20

> Det her kunne blive lidt af en rolle til Mads Mikkelsen. lad os håbe, han
> får den.
>
> http://filmforce.ign.com/articles/391/391694p1.html
>
> Mvh Mikkel

Så bør han da lige blive en del bedre til at tale engelsk først.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 15-04-03 09:35

Kasper Møller's utterance expressed in

> Så bør han da lige blive en del bedre til at tale engelsk først.

Det kan han da ikke lære på så kort tid! Jeg synes
bestemt MM er en ok skuespiller, men han skal godt nok
holde sig til at spille dansker!! Hans engelske er jo
direkte pinligt :( Man må håbe han ikke får nogen
replikker, eller bliver dubbet :D

Hilsner!
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Tim Christensen

Dato : 15-04-03 09:39

Kasper Møller wrote:

> Så bør han da lige blive en del bedre til at tale engelsk først.

Nogle af ridderne skulle jo være russiske, så det er ikke sikkert at
hans engelske er noget problem.

Mvh

Tim