Kvinders syn på mænd og porno
Fra : Henrik

Dato : 13-04-03 22:58

Hejsa.

Jeg sidder i en lidt klemt situation.
Min kæreste fik at vide jeg ser porno alene ind i mellem.
Hun har nu stilt mig overfor valget enten at stoppe med at se det eller hun
vil forlade mig.
Vi har kendt hinanden i 7 mdr. og er næsten lige flyttet sammen. Jeg er 31
og hun er 27.
Hun vil være med til at vi kan se det sammen når jeg har lyst, men det er
udelukket at jeg kan se det alene. Men for mig er det vildt fedt at se
alene... uden jeg kan forklare det....

Kender nogen til andre som har haft sådan problem?

Henrik

Fra : John Doe

Dato : 13-04-03 23:18

"Henrik" <testmand@yahoo.dk> wrote in

> Hun har nu stilt mig overfor valget enten at stoppe med at se det
> eller hun vil forlade mig.

Typisk

> Hun vil være med til at vi kan se det sammen

Røvsygt, og det interesserer hende givetvis ikke, og hun vil bare lure dig
af, for at bruge det imod dig senere. Jeg generaliserer blot, for der er
dog ganske få undtagelser - men pas på, kend typen

> Kender nogen til andre som har haft sådan problem?

Ja sådan er de fleste kvinder som ikke har selvtillid. De bliver stødte og
føler ikke at de slår til - hvilket de iøvrigt heller ikke gør, men det er
jo en anden sag.

~

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 14-04-03 00:02

"John Doe" <john.doe@cia.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> føler ikke at de slår til - hvilket de iøvrigt heller ikke gør, men det er

Du er en modig mand....

Thomas (som glæder sig til at se svar på dit svar...)

Fra : Søren

Dato : 14-04-03 03:10

John Doe <john.doe@cia.org> wrote in news:b7cnm4$s7c$2@sunsite.dk:

> [...]
>
> Ja sådan er de fleste kvinder som ikke har selvtillid. De bliver
> stødte og føler ikke at de slår til - hvilket de iøvrigt heller ikke

Wow, du har virkelig luret kvinderne af... Hvilken indsigt >;->

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-03 03:13

"John Doe" <john.doe@cia.org> wrote in message
> [...]
> føler ikke at de slår til - hvilket de iøvrigt heller ikke gør, men det er

Når kvinder vil se porn eller gå til mandestrip er det ofte for at vise hvor
frigjorte de er - eller fordi de er nysgerrige om mænds Mars-univers som jo
er fjernt fra Venus-logikken(intuitionen)

At manden overkommer sine hæmninger og ser porn med hende, kan lire hende op
derved at det viser at hun har magt over ham (lidt)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-04-03 01:09

"Henrik" <testmand@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg sidder i en lidt klemt situation.
> Min kæreste fik at vide jeg ser porno alene ind i mellem.

Undskyld mig, men hvem gør ikke dét, og så endda når det her i området kan
ses gratis fra Kanal København?

> [...]
> vil forlade mig.
> Vi har kendt hinanden i 7 mdr. og er næsten lige flyttet sammen. Jeg er 31

Hun er sgu' da næppe rigtig klog? Een ting var hvis du bedrog hende med
andre piger, men porno og evt. onani?

> Hun vil være med til at vi kan se det sammen når jeg har lyst, men det er
> udelukket at jeg kan se det alene. Men for mig er det vildt fedt at se
> alene... uden jeg kan forklare det....

Big Sister is watching?

Jeg har f.eks. aldrig selv kunnet onanere, hvis jeg har en kæreste liggende
i sengen ved siden af mig. Det er egentlig lidt skægt med denne
blufærdighed, men på den anden side er det sgu' da topmålet af afmægtighed
at skulle "gøre det selv" i dèn situation?

> Kender nogen til andre som har haft sådan problem?

Næ, ikke umiddelbart.

Prøv at bruge lidt omvendt psykologi, hvis du tør: Forbyd hende at se
kærlighedsfilm med "hotte" mandlige skuespillere, fordi det gør dig jaloux
at hun helt sikkert fantaserer om f.eks. Brad Pitt, George Clooney, Russel
Crowe eller Mads Mikkelsen. Lad hende fatte ironien og nå til
selverkendelse!

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-03 03:06

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
> "Henrik" <testmand@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Bliv åbenlyst ved(hun kan jo forlade stuen) og forklar hende at det er så
naturligt for mænd som at trække vejret og hvis hun bryder forholdet for så
lidt, så viser det at forholdet ikke var godt nok.
Og at det var godt hun i tide viste sin sande intolerante ansigt..Sig det
venligt.
Udtryk håb om at intolerance og censur-ånd NOK IKKE ER HELE SANDHEDEN

Fra : Tomas O.

Dato : 14-04-03 15:31

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in
SNIP
> [...]
> denne blufærdighed, men på den anden side er det sgu' da topmålet af
> afmægtighed at skulle "gøre det selv" i dèn situation?

Øhh.. jeg finder det yderst ophidsende at onnaere for en evt. kæreste og de
flste af dem syne snu ogås det var fedt at jeg ikke var for genert til at
onanere mens de var tilstede. så på eller legede med sig selv.

De rer da ikke noget afmægtigt over at oanere for hinanden? Men onanerer
man i det skjulte under dynen mens man tror hun sover fordi man ikke får
nok, ville det måske være en ide at smide dne dyne og onanere frit og åbent
som ham fyren i American Beauty.. om ikke andet kan der vel komme en slags
'debat' ud af om at man får for lidt?

Tomas

Fra : Chokmah

Dato : 15-04-03 08:14

On Mon, 14 Apr 2003 02:09:14 +0200, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@mail.dk> wrote:

>Hun er sgu' da næppe rigtig klog? Een ting var hvis du bedrog hende med
>andre piger, men porno og evt. onani?

jamen jeg har sgu set selv yderst fornuftige kvinder gå i spånder over
mænds trang til at tilfredstille sig selv ved at se på porno :)
ikke for at slå alle over en kam - men faktum er at det grafiske porno
markeds største bruger er nu en gang mænd !
og det vil bero på en fejl at tro at vi på tværs af kønene - er ens i
hvad der stimulere vor drift .... jeg tror nogen kvinders problem er
at de som udgansg punkt ikke forstår det og oplever sig selv som
mangel fuld i det magen søger at tilfredsstille sig seksuelt ved noget
der ikke har med hende at gøre - og det gør hende så sur !
( hvis hun er en af dem der bliver sur - der er jo også mange der kan
rumme det og se det for hvad det er = ikke en skid )
men dybest set så tror jeg den knækker for dem der har en dårlig selv
tillid og det kan man såmænd godt have selv om man ser skide godt ud
eller/ -& er godt begavet !

Nu er der ikke noget der indikere i Henrisk brøds tekst at - hans
kærste er af en støbning så hun kan se at de er hende der er noget
galt med -

jeg ved ikke hvordan Henrik vil gribe problemet an ?
om han formå at gøre hende begribeligt at det ikke er noget
perosneligt - ( sex er jo langt fra altid personeligt , det kan jo
være et bejov der kan komme over en som trangen til noget at drikke at
trække vejeret osv. )

nogen gange er det bare næmmer og tage en spiller ind parre sig seller
have sex med en anden ...fordi det skal bare ud af verden !

men hvis jeg var ham ville jeg da prøve at gøre dette faktum
begribeligt ( det vil angiveligt ende i et tåget rasseri anfald med en
stribe usamenhængen følses udladelser ?
eller så simpelthænd pakke sit porno ned på sin computer i ra fil og
læge et pass woord på lås døren når det skal gøres - det vil jeg nok
mene ville være det næmeste !

>Big Sister is watching?
>
>Jeg har f.eks. aldrig selv kunnet onanere, hvis jeg har en kæreste liggende
>i sengen ved siden af mig.

Nah det var sgu synd det er da ellers det FEDESTE specilt hvis man kan
få hende til at gi den som porno dame imens - og det har jeg da
erfaret at det er der mange der ikke har noget i mod Thi da stiler man
jo sit begær i mod vedkomne og hvis man virkeligt kan få banket ind
hvor fedt man syens det er at se på hende imens man spiller den af -
så er hun jo også klar over hun virkeligt er er en stej :)

> Det er egentlig lidt skægt med denne
>blufærdighed, men på den anden side er det sgu' da topmålet af afmægtighed
>at skulle "gøre det selv" i dèn situation?

tsk tsk ... vi har alle sammen vores !

> [...]
>at hun helt sikkert fantaserer om f.eks. Brad Pitt, George Clooney, Russel
>Crowe eller Mads Mikkelsen. Lad hende fatte ironien og nå til

Go ide - hold kæft hvor må det være sejt at elske en kvinde hvor man
skulle starte helt dernede :( ???

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : PerX ...

Dato : 14-04-03 02:21

In article <3e99dd8a$0$29534$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
testmand@yahoo.dk says...
> [...]
> Min kæreste fik at vide jeg ser porno alene ind i mellem.
> Hun har nu stilt mig overfor valget enten at stoppe med at se det eller hun

Det er vel så det valg du har - hende eller en anden (og måske bedre) ?

> Vi har kendt hinanden i 7 mdr. og er næsten lige flyttet sammen. Jeg er 31
> og hun er 27.

Hm.. sjov, når jeg hører den slags går jeg ud fra hun er 18-19 :)

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-03 03:09

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> [...]
>
> Det er vel så det valg du har - hende eller en anden (og måske bedre) ?

> Hm.. sjov, når jeg hører den slags går jeg ud fra hun er 18-19 :)

I ALLE ALDRE GÆLDER
"Der findes ingen kvinde, der vil give afklad på at finde ud af, hvor langt
hendes magt over den mand hun elsker , rækker". Charles Baudelaire

Hvis hun får magt til antipornocensur, går hun videre til at du ikke må se
venner, gå til fodbold osv.

Fra : Søren

Dato : 14-04-03 03:07

Hej Henrik,

> Hun vil være med til at vi kan se det sammen når jeg har lyst, men
> det er udelukket at jeg kan se det alene.

Hvad klager du så over ?

Må hun ikke få del i "fornøjelserne" ?

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Henning

Dato : 14-04-03 06:42

Søren wrote:
> Hej Henrik,

> Hvad klager du så over ?
>
> Må hun ikke få del i "fornøjelserne" ?

Der findes 2 former for onani, den man laver
som en fælles seksuel oplevelse med partneren
og den der er helt og aldeles ens egen private, der
er en væsensforskel på de 2 ting, er partneren
til stede, får fantasien ikke frit spil, man distraheres
i at opnå det sublime

MVH
Henning

Fra : Raprap

Dato : 14-04-03 09:14

Lad være med at fortælle hende at du ser det. Download det,se det, og slet
det igen.

Ralph.

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-04-03 11:29

"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
> Lad være med at fortælle hende at du ser det. Download det,se det, og slet
> det igen.

Ja hvis hun ser sådan på det, så er ovenstående sgu nok ikke det smarteste..
Hun vil jo flippe hvis hun opdager det.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Søren

Dato : 14-04-03 16:09

Hej Henning,

> [...]
> er en væsensforskel på de 2 ting, er partneren
> til stede, får fantasien ikke frit spil, man distraheres

Øhhh ?
Handlede det ikke om at hun ville se pornoen sammen med ham ?

(Har lidt svært ved at korrelere det med det du skriver - dog ikke at jeg
er vildt uenig med dig i det - udover det med det sublime ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Henning

Dato : 15-04-03 07:59

Søren wrote:
> Hej Henning,

Hej Søren

> Øhhh ?
> Handlede det ikke om at hun ville se pornoen sammen med ham ?

Han måtte ikke se det alene og onanere til det

> (Har lidt svært ved at korrelere det med det du skriver - dog ikke at
> jeg er vildt uenig med dig i det - udover det med det sublime ;)

Sådan opleves onani forskelligt fra mand til mand, nogle gange er
onani i enerum bedre end når en partner ligger ved siden af

MVH
Henning

Fra : Stine

Dato : 16-04-03 23:08

"Søren" <Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> wrote in message

> Hvad klager du så over ?
>
> Må hun ikke få del i "fornøjelserne" ?

Det er nemlig rigtigt, Søren!

For mig kan pornofilm bl.a.bruges til at finde på nye ting - man kan f.eks.
lege "kongens efterfølger", hvor man skal gøre det samme, som der sker på
skærmen...Den leg indviede et par mænd mig i, da jeg var purung og jeg har
nydt den lige siden.

Når man så møder en mand, som ikke vil se pornofilm sammen med én, men gerne
alene, føles det altså som at blive snydt. Specielt hvis han så overfører
ting han har set til vores eget sexliv

Det er lidt som hvis han tager i Tivoli og prøver den nyeste rutchebane for
derefter at komme hjem og fortælle om det... Helt ærligt, så ville jeg sgu'
hellere ha' prøvet den sammen med ham!

Jeg har en skummel mistanke om, at det måske i virkeligheden forholder sig
sådan, at nogen mænd, ikke kan tåle at se deres kvinde blive ophidset af en
veludrustet fyr med holdbarhed, der langt overskrider deres egen...

/Stine

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-04-03 01:31

Stine skrev:

Hej Stine

> [...]
> gøre det samme, som der sker på skærmen...Den leg indviede
> et par mænd mig i, da jeg var purung og jeg har nydt den

Interessant historie, hvad skete der med mændene?

> Når man så møder en mand, som ikke vil se pornofilm sammen
> med én, men gerne alene, føles det altså som at blive snydt.

Snydt og snydt, er måske så meget sagt, men det virker for-
kert ikke at ville dele med kæresten.

Men, det virker som om der er noget begravet under ønsket om
at ville se pornofilm alene, som om det er det eneste han har
helt for sig selv (muligvis er det bare blufærdighed? en frygt
for at kæresten skal væmmes over det han bliver liderlig
over?).

> Specielt hvis han så overfører ting han har set til vores
> eget sexliv Det er lidt som hvis han tager i Tivoli og
> prøver den nyeste rutchebane for derefter at komme hjem og
> fortælle om det...

Eller gøre noget eller fortælle om noget han engang har gjort
med en tidligere kæreste?

> Helt ærligt, så ville jeg sgu' hellere ha' prøvet den sammen
> med ham!

Jamen, du var jo ikke med i Tivoli. Så er det bare ærgeligt.

> [...]
> deres kvinde blive ophidset af en veludrustet fyr med hold-
> barhed, der langt overskrider deres egen...

Du skal ikke tro på alt hvad du læser i avisen eller alt hvad
du ser på skærmen. Steven Speilberg har ikke levet forgæves.

PS til Bo: løgplanterne er sprunget ud i rådhus-parken, jeg
har forsøgt at skrive om det flere gange, endda med links til
billeder af dem, men er blevet afvist af TDCs newsserver som
påstår at jeg forsøger at sende spam.

PS til alle andre: Bo har en fiks ide om at foråret ikke star-
ter, førend jeg har berettet om at løgplanterne er sprunget ud
i rådhus-parken i Århus.

Fra : Michael Jørgensen \(~

Dato : 17-04-03 10:37

> [...]
> har forsøgt at skrive om det flere gange, endda med links til
> billeder af dem, men er blevet afvist af TDCs newsserver som

Billeder af løgplanter er måske også en smule udenfor emnet i dss.

God påske!

-Michael.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-04-03 21:01

Michael Jørgensen (Sæt 'M' foran') skrev:

Hej Michael

> Billeder af løgplanter er måske også en smule udenfor emnet
> i dss.

Ja, hvis det står alene.

Snak om løgplanterne har tidligere medført tråde som sneg sig
omkring mange emner, som passer til .seksualitet, f.eks.:

- hvor gemmer alle de smukke kvinder/mænd sig, når løgplanter-
ne ikke er sprunget ud endnu?

- hvorfor smiler kvinder mere, efter løgplanterne er sprunget
ud? (de hetero-seksuelle mænd smiler, på grund af at kvinderne
smider det tunge overtøj (med alt hvad det kan indebære))

> God påske!

Tak i lige måde.

Fra : Bente B. Riis

Dato : 17-04-03 11:01

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Interessant historie, hvad skete der med mændene?

Ja det spekulerede jeg også lidt på

> Snydt og snydt, er måske så meget sagt, men det virker for-
> kert ikke at ville dele med kæresten.

Det synes jeg egentlig ikke. Som Henning siger er det ligesom 2
forskellige ting. Det er fedt at lege med sig selv mens partneren kigger
på og måske leger med... - men det er da imo en menneskeret at lege med
sig selv i enrum ind imellem.

Det kunne aldrig falde mig ind at kræve af min partner at han holdt op
med at lege med sig selv. - At stille en partner over for et ultimatum
som Henriks kæreste har gjort, virker temmelig forskruet på mig.

> [...]
> helt for sig selv (muligvis er det bare blufærdighed? en frygt
> for at kæresten skal væmmes over det han bliver liderlig

Eller også har han bare lyst til lidt hyggeonani - det er svært med en
anden i rummet

> Jamen, du var jo ikke med i Tivoli. Så er det bare ærgeligt.

Ja netop - det er ikke ensbetydende med at han ikke inviterer i
tivoli i morgen for at prøve den sammen...

> [...]
> har forsøgt at skrive om det flere gange, endda med links til
> billeder af dem, men er blevet afvist af TDCs newsserver som

Weeeeiiii - så blev det forår igen... Personligt venter jeg lidt på at
høre dig fortælle om de søde piger i sommerkjoler - men det kommer jo
nok

God påske til alle herinde... Jeg holder ferie fra nettet til på tirsdag
- så jeg læser ikke før da...

Kh
Bente
--
Love doesn't just sit there like a stone; it has to be made, like
bread, remade all the time, made new.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-04-03 21:22

Bente B. Riis skrev:

Hej Fru Riis

> Det synes jeg egentlig ikke.

Hmm, mens jeg tænkte på hvad jeg skulle svare dig, kom jeg til
at tænke på om der var noget jeg helst vil se uden der er
kvinder til stede. Der er der faktisk, jeg har tidligere set
fodbold og cykelløb sammen med kvinder, men gør det ikke mere
da de kvinder, jeg så det sammen med, ikke kunne lade være med
at kommentere udseendet på aktørene på henholdsvis fodboldban-
en og vejen.

Det er ikke nemt, det ender med at jeg bliver lige så radikal
som Bo.

Det jeg mente med at det var forkert ikke at ville dele, var
at det kunne give grobund for diverse mistanker om hvorfor
personen ville se pornoen alene.

> Som Henning siger er det ligesom 2 forskellige ting. Det er
> fedt at lege med sig selv mens partneren kigger på og måske
> leger med... - men det er da imo en menneskeret at lege med
> sig selv i enrum ind imellem.

Det er jeg skam ikke uenig i.

> Det kunne aldrig falde mig ind at kræve af min partner at
> han holdt op med at lege med sig selv.

Det tror jeg heller ikke der ville komme noget godt ud af. Jeg
gætter på at de fleste fornyelser i et parforholds sexliv,
sker som følge af at en af parterne har fantaseret om noget og
er parat til at dele det med partneren. Førend man kan delag-
tiggøre partneren, er man nødt til kende sig selv i i fanta-
sien.

Hmm, jeg er ikke helt sikker på at jeg selv forstår hvad jeg
lige har skrevet.

> - At stille en partner over for et ultimatum som Henriks
> kæreste har gjort, virker temmelig forskruet på mig.

Tjoh, eller også er det tegn på at der er andre ting galt i
forholdet. Ultimatumet kan også forståes som at hun føler sig
lukket udenfor og at hun er bange for konsekvensen hvis det
sker oftere.

> Weeeeiiii - så blev det forår igen...

Jep.

> Personligt venter jeg lidt på at høre dig fortælle om de
> søde piger i sommerkjoler

Det er meget få jeg har set i sommerkjoler, endnu, det ser dog
heldigvis ud til at nederdelen bliver kort i år. Så mangler vi
blot at de dropper de hudfarvede strømper (hvis vejret holder,
bliver det sikkert om et par dage, når de har fået noget sol
på benene).

> - men det kommer jo nok

Det håber jeg dæleme.

Fra : Chokmah

Dato : 17-04-03 13:34

On Thu, 17 Apr 2003 02:30:31 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

> [...]
>har forsøgt at skrive om det flere gange, endda med links til
>billeder af dem, men er blevet afvist af TDCs newsserver som

ja det kan du bilde mig ---- men du må arbejde vider med sagen Peder
.....DSS kan på ingen måde gå fornuftigt ind i sommer og forår uden dit
løgplante indlæg - se hvad der skete sidste år hvor du lod være ----?
DSS lå FAKTISK i brok kiv og blev aldrig helt sig selv igen fra juni
af ...simpelthænd fordi en naturlig proces og hvad der burde være en
tradision ikke var kommet - Peder den almene orden og harmoni og
trivsel kalder på dig så du må på igen !!!

skulle hilse så hjertelige fra freY der også ser frem til dit komme og
hun meget af *G* over din forgæves stræben på de modvillige TDC
server.... der åbenbart nu klart har bevist at de er gået samme vej
som aktierne

der mærkbart spores i Martin Højriss der agere nogenlunde på samme
måde som Nixon under hans sidste tid som præsident i USA :)

PÅ DEN IGEN peder
Bedste hilsner
Bo MM

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-04-03 21:32

Chokmah skrev:

Hej Bo

> ja det kan du bilde mig ---- men du må arbejde vider med
> sagen Peder

Jeg forsøger at kopiere indholdet ind i slutningen af dette
indlæg og sende fra en helt tredie newsserver.

Husk at futte til en anden relevant gruppe, hvis du hoved-
sageligt besvarer de ting som er offtopic.

Bo M Mogensen skrev:

Hej Bo

> ja men på den anden side foråret er over os

Helt sikkert.

> så hvorfor ikke jeg sider og venter på peders indlæg om løg
> planter

Det er fordi jeg har travlt med dette:

Det er jo vigtigt at folkeskolebørnene kan komme online med en
ordentlig hastighed, så de kan interagere med hverandre og
downloade det de har behov for (inklusiv billeder og film af
folk som gud og skønhedskírurger har skabt dem).

> det burde være det mindste han ku bidrage med

Til gengæld er her et billede af de udsprungne løgplanter:

Kig eventuelt på rådhusparken, som den så ud sidste sommer fra
rådhustårnet (kræver QuickTime 6 installeret):

Løgplanterne tittede for alvor frem i 2. sidste uge i marts,
vejret var så dejligt at jeg henlagde fejringen af min fød-
selsdag til rådhusparken.

Der, i rådhusparken, var en enkelt ung kvinde som var nedrin-
get, sandsynligvis for at modtage solens stråler og få opmærk-
somhed fra den unge mand der lå ved siden af hende på græs-
plænen (han var dog mere optaget af hans mobiltelefon, det var
ikke en model med indbygget kamera, så han viderebragte nok
ikke forårsbilleder af hende).

Underligt at være vidne til at en mobiltelefon var mere spæn-
dende end en forårskåd ung kvinde.

Fra : John Sahl

Dato : 17-04-03 23:00

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:
> Underligt at være vidne til at en mobiltelefon var mere spæn-
> dende end en forårskåd ung kvinde.

Hvad var det som afslørede for dig, at hun var kåd?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 18-04-03 00:58

John Sahl skrev:

Hej John

> Hvad var det som afslørede for dig, at hun var kåd?

Hendes kropssprog. Hendes forsøg på at få opmærksomhed, ved at
rette på den opknappede skjorte (ved at tage fat i skjorten
omtrent i brysthøjde), ved at rette på frisuren mens hun for-
søgte at få øjenkontakt og andre åbenlyse ting som man kun får
øje på når man ser på "udefra".

Fra : John Sahl

Dato : 18-04-03 15:58

Hey Peder,

> [...]
> omtrent i brysthøjde), ved at rette på frisuren mens hun for-
> søgte at få øjenkontakt og andre åbenlyse ting som man kun får

Nogen ser det også selv om de er tættere på. Men ja,
mange gange er det lettere for en der har lidt afstand, at
spotte tegnene.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-04-03 23:23

On Thu, 17 Apr 2003 22:31:49 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Chokmah skrev:
>
>Hej Bo

Hej Peder :)

>Jeg forsøger at kopiere indholdet ind i slutningen af dette
>indlæg og sende fra en helt tredie newsserver.

ellers send til mig Peder jeg har 4-5 betallings dimmer der går ALT
igenem dog ikke til tdc server hvis de er binaert men ....

>Husk at futte til en anden relevant gruppe, hvis du hoved-
>sageligt besvarer de ting som er offtopic.

tør man håbe at se dig tilbage i sherif stolen igen :) ?
jamen du har så evigt ret men lidt forårs kådhed og jule stemning
plejer da at gå eller hwa ???

>Bo M Mogensen skrev:
>
>Hej Bo

>Helt sikkert.

jeg har åbnet køøken vinduet det forbliver åbent til oktober !

>Det er fordi jeg har travlt med dette:

jaeee men det er der jo ikke meget flora over !!!

> [...]
>downloade det de har behov for (inklusiv billeder og film af
>folk som gud og skønhedskírurger har skabt dem).

Ohh ja man skulle ha været barn i dag !

>Til gengæld er her et billede af de udsprungne løgplanter:

>Kig eventuelt på rådhusparken, som den så ud sidste sommer fra
>rådhustårnet (kræver QuickTime 6 installeret):

nu begynder vi at nærme os !

>Løgplanterne tittede for alvor frem i 2. sidste uge i marts,
>vejret var så dejligt at jeg henlagde fejringen af min fød-
>selsdag til rådhusparken.

forståeligt ! du havde ikke nogen med på arbejde i et lille glas som i
01 ?

> [...]
>plænen (han var dog mere optaget af hans mobiltelefon, det var
>ikke en model med indbygget kamera, så han viderebragte nok

stakkels mand jeg har selv 2 uden det er sgu hårdt når man først har
med !

>Underligt at være vidne til at en mobiltelefon var mere spæn-
>dende end en forårskåd ung kvinde.

ja ærligt talt - han skulle nu få sig i det mindste en nokia 3210 der
selv kan stave - så hans fustrasioner ku blive lettet og hans fokus ku
komme tilbage tilbage til den naturlige helt anerledes friske frugt
saft der springer ud af skødet på vor lands så yndige nymfer !

bedste
Hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 18-04-03 01:11

Bo M Mogensen skrev:

Hej Bo

> tør man håbe at se dig tilbage i sherif stolen igen :) ?

Nej.

> du havde ikke nogen med på arbejde i et lille glas som i 01?

Nej, det glemte jeg.

> stakkels mand jeg har selv 2 uden det er sgu hårdt når man
> først har med !

Hvorfor dælen har du behov for at have 2 mobiltelefoner?

> ja ærligt talt

Nu hvor du har 2 mobiltelefoner er du vel også lettere afhæn-
gig. Sidder du også og roder med dem når du taler med Freya?

> - han skulle nu få sig i det mindste en nokia 3210 der selv
> kan stave

For et par måneder siden, lærte jeg endelig at slå stavekon-
trollen fra, af bartenderindens veninde på det lokale vandhul.
Vi har nu indgået en support-aftale. Er det høj- eller lav-
teknologisk flirt?

> - så hans fustrasioner ku blive lettet og hans fokus ku
> komme tilbage tilbage til den naturlige helt anerledes
> friske frugt saft der springer ud af skødet på vor lands så
> yndige nymfer !

Har du været ved at læse digte om sommerpiger?

Fra : Stine

Dato : 17-04-03 23:36

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote in message
> Stine skrev:
>
> Hej Stine
>

> Interessant historie, hvad skete der med mændene?

Øh?? Har jeg misset et eller andet her? Jeg går udfra, at de lever i bedste
velgående nu på deres gamle dage :)

> [...]
> helt for sig selv (muligvis er det bare blufærdighed? en frygt
> for at kæresten skal væmmes over det han bliver liderlig

At han bliver liderlig over, at se på andre kvinder? Eller hvis det er en
lidt "anderledes" form for sex? Hun kan vel næppe væmmes over, at han bliver
liderlig at at kigge på andre kvinder, men hvis det er en eller anden
ekstrem form for sex, kan det da godt værre, at hun ville blive lidt
forskrækket. På den anden side, det kunne også være, at hun tændte lige så
meget på det, som han gjorde, og de derved fandt en ny *fælles* lidenskab...

> Eller gøre noget eller fortælle om noget han engang har gjort
> med en tidligere kæreste?

Hmmm, alle har vel haft sex med andre kærester, så det nyder vi vel alle
lidt godt af *s*

> Jamen, du var jo ikke med i Tivoli. Så er det bare ærgeligt.

Pointen er, hvis han ikke inviterede mig med, selvom jeg gerne ville...

> Du skal ikke tro på alt hvad du læser i avisen eller alt hvad
> du ser på skærmen. Steven Speilberg har ikke levet forgæves.

Næh, nej. Men min erfaring har vist, at de mænd som har en stolthed, der kan
mere end gennemsnittet ikke har det mindste imod at se porno med kæresten,
hvorimod de, der har - eller tror de har - en mindre formåen, ikke har denne
lyst...På en eller anden måde, hænger det vel sammen?

Selvfølgelig har alle da lov til at se, hvad de har lyst til. Det der
irriterer mig, er når en mand mener, at porno kun er for mænd. Hvem i
alverden har bildt ham det ind? Det er da muligt det er lavet efter mænds
hjerner, men det er da ikke ensbytende med, at kvinder partout finder det
dybt uinteressant...

Og når så jeg gang på gang hører den der med, at det nok bare er jalousi fra
kvindens side, bliver jeg ærlig talt lidt harm! Hvad fa... skulle hun dog
blive jaloux over? At andre kvinder også dyrker sex? Med andre mænd?!? Nu
er det jo ikke fordi det kræver særlige talenter, at være kvinde i en
pornofilm... Jeg vil tro, at alle kvinder der har en drøm om en filmkarriere
i den retning, bare kan sige til :)

Hvis en mand i et parforhold ikke kan dele denne oplevelse med sin kæreste
(bare en gang imellem), så mener jeg ærligt, at der må være en
kommunikationsbrist et eller andet sted i deres forhold..

/Stine

Fra : Andropov

Dato : 22-04-03 10:42

> At han bliver liderlig over, at se på andre kvinder? Eller hvis det er en
> lidt "anderledes" form for sex? Hun kan vel næppe væmmes over, at han bliver
> liderlig at at kigge på andre kvinder,
Men hvis det er kvinde som ikke interesserer sig for at se pornofilm
kan det være at hun heller ikke vil have at han ser pornofilm
Om det så er fordi hun direkte væmmes tør jeg ikke sige.

> [...]
> hvorimod de, der har - eller tror de har - en mindre formåen, ikke har denne
> lyst...På en eller anden måde, hænger det vel sammen?
I starten af et forhold kan det da godt være at manden er lidt bange
for at blive sammenlignet med Rocco Siffredi pornostjernen f.eks. Men
efterhånden som man lærer hinanden bedre at kende er det vel
ligegyldigt. Blot konen ikke benytter lejligheden til at kritisere ens
formåen :)
Hvis det bliver brugt til noget konstruktivt tror jeg da ikke mænd har
noget imod at se porno med konen hvis ellers hun har lyst til at se
pornofilm.

> Selvfølgelig har alle da lov til at se, hvad de har lyst til. Det der
> irriterer mig, er når en mand mener, at porno kun er for mænd.
Der er nogle få kvindelige instruktører af pornofilm som har prøvet at
lave nogle som skulle appelere til kvinder.
Det er vist noget med at det skal forestille at kvinden mest bestemmer
hvad der skal ske og måske mest med ridescener. Jeg så et kort indslag
engang i tv.
Dog er der vist også tænkt på at de skulle appelere til mænd.

> [...]
> hjerner, men det er da ikke ensbytende med, at kvinder partout finder det
Nej, nok ikke alle kvinder. Jeg ved ikke hvor mange kvinder som
egentlig interesserer sig for pornofilm.

> Og når så jeg gang på gang hører den der med, at det nok bare er jalousi fra
> kvindens side, bliver jeg ærlig talt lidt harm! Hvad fa... skulle hun dog
> blive jaloux over?
Det er måske noget manden kan tro når hun ikke vil se pornofilm :)

> [...]
> pornofilm... Jeg vil tro, at alle kvinder der har en drøm om en filmkarriere
Jo, men de kvinder som er bedre teknisk og måske er lidt bedre til at
stønne kan nok tjene flere penge.

> Hvis en mand i et parforhold ikke kan dele denne oplevelse med sin kæreste
> (bare en gang imellem), så mener jeg ærligt, at der må være en
> kommunikationsbrist et eller andet sted i deres forhold..
Jeg tror de fleste mænd kan se pornofilm med deres kæreste.
Men måske der også findes nogle få blaserte mænd som slet ikke ser
pornofilm
Slet om det er svært at tro :)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-04-03 12:20

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Men måske der også findes nogle få blaserte mænd som slet ikke ser
> pornofilm
> Slet om det er svært at tro :)

Jo da vi findes, vi må nemlig ikke for vores koner

Lars

Fra : PerX ...

Dato : 22-04-03 13:31

In article <df29e838.0304220142.5b68304e@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> Men måske der også findes nogle få blaserte mænd som slet ikke ser
> pornofilm

Hvorfor skulle det være blasert ikke at ville se pornofilm?

Fra : Henning

Dato : 22-04-03 14:26

PerX ... wrote:
> In article <df29e838.0304220142.5b68304e@posting.google.com>,
> andropov@ofir.dk says...
>>

> Hvorfor skulle det være blasert ikke at ville se pornofilm?

Masser af pornofilm er så dårlige, at man ikke gider at se
videre efter de første 5-10 miutter efter tekster og intro
har kørt på skærmen, så ofte, gider man måske slet ikke
starte på at se pornofilm

MVH
Henning

Fra : Kristine Gazel

Dato : 18-04-03 23:19

Henrik wrote:

> Hejsa.

Hejsa - lad mig komme med en beskrivelse af den ordning vi har her.

> Jeg sidder i en lidt klemt situation.
> Min kæreste fik at vide jeg ser porno alene ind i mellem.
> Hun har nu stilt mig overfor valget enten at stoppe med at se det
> eller hun vil forlade mig.

Det var lidt af en trussel.

Har hun fortalt dig, hvorfor *hun* ikke kan lide at *du* ser porno? Det
lyder som om, at det er hende, der har et problem med porno, men det er jo
ikke dit problem. Har hun fortalt dig, hvad hendes problem med porno er?
Efter min mening; Din kæreste har ikke nogen ret til at bestemme, hvad du
skal se på, når du er alene. Derimod kan *hun* afgøre, om det er noget for
hende eller ej.

Her er det sådan, at min mand ser porno. Aftalen er, at jeg ikke bliver
konfronteret med det, hvis jeg ikke har lyst. Det gælder også div. billeder
fra nettet. Det siger mig ikke noget og det tænder mig ikke, mens han finder
det meget interessant/hyggeligt.

Dybest handler det vel om at tage ansvaret for, hvad man selv har lyst til
at se på. og * ikke* at tage ansvaret for, hvad partneren skal se på.

> [...]

> det er udelukket at jeg kan se det alene. Men for mig er det vildt
> fedt at se alene... uden jeg kan forklare det....

Det forekommer mig underligt at du ikke må se på det alene. Jeg har det
omvendt - min mand må se på det lige så tosset han vil, bare jeg er fri for
det. Nogle ting er det bedst at have for sig selv - hun går vel heller ikke
med dig på toilettet?

Har hun givet en begrundelse for, hvorfor du ikke må se det alene?

> Kender nogen til andre som har haft sådan problem?

Jeg ved ikke om vi har haft det samme problem - nok snarere, at jeg skulle
afgøre med mig selv, *hvad* jeg synes var fedt at se på. Det har aldrig
været en mulighed at jeg forbød ham at se det.

Mvh Kristine Gazel.