Elektroterapi, Slendo Fit
Fra : Hans Jørgensen

Dato : 13-04-03 23:06

Hej.
Jeg har nu gået med tennisalbue i snart 3 måneder og jeg har prøvet
forskellige behandlingsformer bla. akupunktur, men nu synes jeg efterhånden
det er ved at blive for dyrt.
Derfor vil jeg gerne vide om der er nogen der har erfaring med elektroterapi
i den forbindelse.
der er et apparat der hedder ( Slendo Fit ).
Mvh. Hans.

Fra : fa.dk

Dato : 13-04-03 23:28

"Hans Jørgensen" skrev d. 13-04-03 23:06 dette indlæg :
> [...]
elektroterapi
> i den forbindelse.
> der er et apparat der hedder ( Slendo Fit ).

Hej Hans!
Jeg har ingen erfaringer med elektroterapi, men har du overvejet en
sportsmassør? Jeg har haft problemer med mit ene håndled pga.
klaverspil; et par behandlinger hjalp.
Mvh. Fa.dk

http://www.kandu.dk/