cm4 gruppe
Fra : Gismo

Dato : 13-04-03 21:12

Hvorfor bruger i CM4 spillere ikke denne gruppe?

Gismo

Fra : Emil Jensen

Dato : 13-04-03 21:17

> Hvorfor bruger i CM4 spillere ikke denne gruppe?

Fordi det er rart at diskutere CM4 på dansk...

Mvh

Emil

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 13-04-03 21:50

NEMLIG!

Fra : Gismo

Dato : 13-04-03 22:03

"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> skrev i en meddelelse
> NEMLIG!

Er sikkert danskere der bruger den gruppe - ellers kunne I blive de første -
syntes bare der kommer så mange spørgsmål vedr. spillet her specielt om
hvornår det kommer på dansk ....

Gismo

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 13-04-03 23:12

"Gismo" <none@none.dk> skrev i en meddelelse news:b7cja4$7fd$1@sunsite.dk...

> [...]
første -
> syntes bare der kommer så mange spørgsmål vedr. spillet her specielt om

Jeg bruger den, og det tror jeg der er mange der gør. Folk derinde ved MEGET
mere om spillet end os... Desuden kigger dem der har lavet spillet også
derind ofte...

Mvh.
Lars

Fra : Bam-Bam

Dato : 14-04-03 07:01

"Gismo" <none@none.dk> skrev i en meddelelse news:b7cgbb$dvl$1@sunsite.dk...
> Hvorfor bruger i CM4 spillere ikke denne gruppe?

> Gismo

Min opfattelse er at begge gruppe bliver brugt lige meget, men som der også
bliver påpeget af andre, så er det sgu rart at kunne diskutere et spil på
sit modersmål. Jeg er sikker på at der efterhånden er grupper til mange af
de spil der bliver diskuteret herinde, men fordelen ved at skrive herinde,
bede om hjælp herinde, er at man så når ud til en bredere del af
befolkningen, som måske kan yde den support man har brug for.
Måske sidder der et CM-hovede som er faldet over noget til C&C Generals,
ligeså vel som omvendt.
Det var bare min mening.
Hej!
Bam-Bam