Startproblemer
Fra : Henrik

Dato : 13-04-03 20:17

Har lige prøvet at starte min Aprilia Rally.
Den gik lige igang, og så døde den.

Har nu prøvet flere gange i løbet af dagen, men den vil ikke komme igang.
Har aftørret tændrøret men ellers ikke foretaget mig noget.
(Der er benzin og olie på)
Nogen gode ideer?

Mvh. Henrik

Fra : Michael Jensen

Dato : 13-04-03 21:08

"Henrik" <newsgroup@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige prøvet at starte min Aprilia Rally.
> Den gik lige igang, og så døde den.

Hvor længe er det siden, at du sidst have den startet og kørte på den?

Fra : Henrik

Dato : 13-04-03 21:21

Det er nok en måned siden, men jeg tror, at den er druknet, så jeg skal nok
i gang med at rense luftfilteret.

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-04-03 22:01

> Det er nok en måned siden, men jeg tror, at den er druknet, så jeg skal
nok
> i gang med at rense luftfilteret.

Jeg har også en gang haft problemer med at starte min Rally, så skiftede jeg
tændrør, der kom et Bosh i, så ville den godt starte igen.............bare
ikke næste dag. Mit første tændrør var en godt slidt NGK, så det kunne jeg
forstå ikke ville mere, men et nyt Bosh, den kunne jeg ikke forstå. Min
knallert-pusher truede med bål og brand hvis jeg ikke straks skiftede, som
sagt så gjort, og det virkede, min Rally kan ikke med Bosh tændrør.

Kim Larsen

Fra : Robin

Dato : 15-04-03 12:36

Hvad olie kører du med?
Den skal være sodningsfri og katalysator godkendt..

Prøv evt. at skifte dit tændrør :)