Pladeselskabet PopStop søger kunstnere
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-04-03 17:52

PLADESELSKAB: Kom kom kom - Vi vil have mere dansktop

På pladeselskabet "PopStop`s" hjemmeside kan man se at der annonceres efter
dansktopsangere/grupper. Man vil åbenbart score kassen på denne musikgenres
enorme fremgang.
Der tilbydes 1 dag i studiet og 25 cd-er med hjem under armen. Desuden
vil selskabet rundsprede 75 cd-er til landets
dansktop/slagermusik-radiostationer - men ikke til næserings-radiostationer.
De er jo som bekendt på stærkt tilbagetog, så dem vil man ikke spilde cd-er
på.

Hilsen Åge

Fra : Lars Bernau

Dato : 13-04-03 18:45

Åge Halldorsson wrote:

> Der tilbydes 1 dag i studiet og 25 cd-er med hjem under armen. Desuden

Hvad skal man så gøre med de sidste 22 CD'er som man har til overs når
medlemmerne i bandet har fået 1 hver ?

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 13-04-03 19:09

"Lars Bernau" <bernau@mail.invalid> wrote in message

> Hvad skal man så gøre med de sidste 22 CD'er som man har til overs når
> medlemmerne i bandet har fået 1 hver ?

Og hvad skal man gøre med de sidste 72 der skulle sendes rundt til
radioerne,
efter at Radio Dippe-dutten, og de få andre skæve radio-dansktop-eksistenser
har fået deres eksemplar ?

// Kim

Fra : Pulven

Dato : 13-04-03 19:20

On Sun, 13 Apr 2003 19:45:10 +0200, Lars Bernau <bernau@mail.invalid>
wrote:

>Hvad skal man så gøre med de sidste 22 CD'er som man har til overs når
>medlemmerne i bandet har fået 1 hver ?

ja de bliver nok svære at afsætte *gg*

mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : Pulven

Dato : 13-04-03 19:30

wrote:

>Hvad skal man så gøre med de sidste 22 CD'er som man har til overs når
>medlemmerne i bandet har fået 1 hver ?

ja de bliver nok svære at afsætte *gg*

sælge dem feks.

mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : Lars Bernau

Dato : 13-04-03 21:05

Pulven wrote:

> ja de bliver nok svære at afsætte *gg*
>
> sælge dem feks.

Øheee... til hvem ?

Fra : Pulven

Dato : 13-04-03 22:02

On Sun, 13 Apr 2003 22:04:54 +0200, Lars Bernau <bernau@mail.invalid>
wrote:

>Øheee... til hvem ?

jeg gir en krone. så kan jeg bruge pladerne til scratch.

mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 14-04-03 01:27

Pulven <mawsu@hotmail.com> skrev i

> ja de bliver nok svære at afsætte *gg*
>
> sælge dem feks.

Hvad skal man så bruge de 11 kroner til?

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Pulven

Dato : 14-04-03 13:01

On 14 Apr 2003 02:26:47 +0200, "Bjørn Løndahl"
<usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote:

>Pulven <mawsu@hotmail.com> skrev i

>Hvad skal man så bruge de 11 kroner til?

køb en pils, eller 2, og nyd den i det gode vejr.

mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 14-04-03 01:26

Lars Bernau <bernau@mail.invalid> skrev i

> Hvad skal man så gøre med de sidste 22 CD'er som man har til
> overs når medlemmerne i bandet har fået 1 hver ?

Genere sin familie til jul og fødselsdage.

Fra : ChriZ

Dato : 13-04-03 22:23

Det ser da ud til at være lige noget for dig, Åge - hvorfor melder du dig
ikke selv, nu der kun er ring-i-næsen musik på DRs kanaler? Så kan du jo
bidrage til at konvertere verdens musiksmag! (... eller sådan noget ... ;))

Med venlig hilsen
Christian

- Hvem er Åge?
[ http://www.hvemeraage.yum.dk/ ]

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 14-04-03 12:38

"Åge Halldorsson"
> [...]
næserings-radiostationer.
> De er jo som bekendt på stærkt tilbagetog, så dem vil man ikke spilde

Gad vide om mit orkester kan få en pladekontrakt her? Vi spiller en blanding
af Kandis og Motorhead, og lyden kan bedst beskrives som Birthe Kjær der får
tæv med en flagstang.
Det minder mig om, at jeg var til den fedeste Kandis koncert forleden. Hold
kæft mand! der var tryk på! Johnny kom på scenen i bar overkrop med spaden
hængende om anklerne, hvorefter han proklamerede, at den første sang hed:
"En lille ring af guld....i dit næsebor!".
Hold fast det var vildt. Jeg pogo'ede hele aftenen og slamdancede med Johnny
himself på scenen. Jeg var sgu helt udbrandt dagen efter, men næste gang
Kandis spiller op til enkebal i Nørre røvling, kan i godt regne med, at se
mig igen!...

-TDJ

Fra : Pulven

Dato : 14-04-03 13:04

OMG LOL!

fedt..

må jeg citere dig for den dér?

mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 14-04-03 13:08

"Pulven"

> OMG LOL!
>
> fedt..
>
> må jeg citere dig for den dér?

Ja, selvfølgelig! det er jo, "stories from real life". Nåh, må smutte nu.
Skal ud at høvle bajere sammen med Lis og Per...

-TDJ

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-04-03 14:18

> [...]
næserings-radiostationer.
> De er jo som bekendt på stærkt tilbagetog, så dem vil man ikke spilde

Hej Åge

Nu skal man jo ikke sætte sig selv i bås. Næserings stationer, jeg ved ikke
lige hvad begrebet er for noget, og bryder mig sikkert heller ikke om
betegnelsen. Lige så lidt som de fleste herinde, åbenbart bryder sig om
Dansk top. Så jeg er sådan lidt uheldig, og kan li' begge dele, og vistnok
et par genrer mere, lige fra Black Sabbath, til Birthe Kjær. Dog kan jeg
ikke nænne at banke hende med en flagstang.
Jeg syntes også, modsat strømmen herinde, at det kunne måske være en god
ide, men jeg syntes først, at vi skal prøve at få Lokal Radio'erne tilbage,
i stedet for som de kører nu. De er jo ændret fra at være Lokal radio, til
at være alt andet end Lokal. Faktisk er de trafikmeldinger der kommer over
DR P4 mere lokale, end Lokal radioens. ANR og hvad de nu ellers hedder alle
sammen, skal ikke konkurrere mod DR på musikken, men på at blive fyldt med
lokalt stof, men det har efterhånden fortabt sig i tågerne. Hvor ofte hører
du et lokalt band i din lokal radio, uanset om det er Dansk top, eller
Næsering. Hvis ikke en gruppe kan stille med et landsdækkende hit, så kan
de godt pakke instrumenterne sammen, for alle ærgrer sig over, at koncerten
med Deep Purple på Femøren er aflyst.

M.V.H.....Benny..