Dansktop på Costa Del Sol
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-04-03 17:48

RADIO SOLYMAR HAR TOP-KUNSTNERE I STUDIET

Radio Sylymar får om kort tid besøg af 2 af Danmarks populæreste
musik-navne. Richard Ragnvald og Kisser og Søren gæster stationen i nærmeste
fremtid.
Man kan lytte med på nettet mandag til fredag kl. 15-16, da sender man
det danske program for øhhhh.. der-boende danskere og turister. Stationen
kan høres over hele Solkysten fra Gibraltar i syd og en strækning på 200 km.
langs kysten derfra. På denne strækning og 50 km. ind i landet er stationen
hørbar.

Hilsen Åge

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-04-03 19:20

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> langs kysten derfra. På denne strækning og 50 km. ind i landet er stationen

Når solen den forsvinder fra de hjemlige himmelstrøg
ja så forsvinder jeg også
sydpå til Spanien & mit luksus-eksil
for at te mig som en tosse
på Costa del Sol hvor solen den danser
en inciterende flamenco i min swimming-pool
har keep cool altid været mit motto
mit navn er Günther men folk hernede kalder mig Otto

Så snart jeg så det hele gå ad helvede til
var jeg pssst-væk over samtlige bjerge
& danderer den nu flittigt i dansker-koloni
med pension hjemmefra i reserve
på Costa del Sol hvor solen den danser
en inciterende flamenco i min swimming-pool
har keep cool altid været mit motto
mit navn er Günther men folk hernede kalder mig Otto

For øjeblikket har vi det herligt
her på Costa del Sol
i vort ny-nazistiske & asociale sammenhold
men den dag røderusserne kommer
& det gør de jo nok igen
har jeg solgt min hacienda & købt en ny i Californien

En sidste kommentar herfra sku' lige være den
af der Führer var en visionær af klasse
der såfremt han var til stede den dag i dag
ville la' fattigrøve & skvadderhoveder gasse

/David

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 14-04-03 01:29

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> skrev i

> [...]
> en inciterende flamenco i min swimming-pool
> har keep cool altid været mit motto
> mit navn er Günther men folk hernede kalder mig Otto

*LOL* CV styrer!

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-04-03 02:44

Bjørn Løndahl wrote:

> *LOL* CV styrer!

Det får du ikke mig til at benægte :)

/David

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-04-03 09:03

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
> [...]

[snip CV]

Det fedeste Åge-svar i lange tider.

Tak

/Nikolaj

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 14-04-03 14:52

Lige med det samme da jeg havde læst Åges indlæg tænkte jeg på CV's fremragende sang og på at citere den men du var for hurtig ) Den sang holder langt fremover! Desværre findes der ikke mange af C.V. Jørgensens kaliber idag.

Hilsen

Jørgen

Fra : Troels

Dato : 14-04-03 15:05

> [...]
fremragende sang og på at citere den men du var for >hurtig ) Den sang
holder langt fremover! Desværre findes der ikke mange af C.V. Jørgensens

Vi har da Nik og Jay til at skrive skarpe tekster med bid på dansk...

/Troels

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-04-03 17:29

Troels wrote:

> [...]
> kaliber idag.
>

> Vi har da Nik og Jay til at skrive skarpe tekster med bid på dansk...

ppppppsssssssfffffffttttttt.....................................

Fra : Dopedog

Dato : 15-04-03 11:06

> [...]
> kaliber idag.
>

> Vi har da Nik og Jay til at skrive skarpe tekster med bid på dansk...

LOL

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 14-04-03 01:29

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> RADIO SOLYMAR HAR TOP-KUNSTNERE I STUDIET
>
> Radio Sylymar får om kort tid besøg af 2 af Danmarks
> populæreste musik-navne. Richard Ragnvald og Kisser og Søren
> gæster stationen i nærmeste fremtid.

Hmmmm... ælle bælle... jeg får det til hele 3 personer - men ingen
populære musiknavne.

Øj mand - de spiller godt nok højt!

Fra : Pulven

Dato : 14-04-03 13:13

>Øj mand - de spiller godt nok højt!

ja, der skal sku en god forstærker til, så...
mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : Dopedog

Dato : 14-04-03 11:03

> [...]
km.
> langs kysten derfra. På denne strækning og 50 km. ind i landet er

Tak fordi du advarede os. Så ved vi at vi ikke skal lytte til det lort :)