2Be nomineret i Norge
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-04-03 17:42

2BE nomineret til "Årets melodi" i Norge

Den ikke så kendte gruppe "2be" er åbenbart mere kendt i Norge, men de
labber som bekendt også al dansktop til sig deroppe.
Der bliver nomineret en gruppe hver måned, så til januar 2004 vil det
vise sig hvem vinderen bliver

Hilsen Åge

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 13-04-03 22:20

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote:
> [...]
> labber som bekendt også al dansktop til sig deroppe.
> Der bliver nomineret en gruppe hver måned, så til januar 2004 vil

Hej
Nu har du læst forkert IGEN
Nan og Andy kalder deres duo 2be1 altså "two be one" og selvom deres single
"Kære barnebarn" går helt fint så er det altså kun EN lokalradio i Norge der
har kåret
den sang som bedste sang i februar.
Så...ro på )
tjek selv www.2be1.dk

Flying Hotdogs

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-04-03 05:23

Flying Hotdogs <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b7ck9g$dha$1@sunsite.dk...

> Hej
> Nu har du læst forkert IGEN

SV: Ja ja ja ja ja. Jeg forkortede deres navn, ikke?

> [...]
der
> har kåret den sang som bedste sang i februar.

SV: Det er godt med dig. Og i Danmark er det kun EEN eneste tv-station som
kårer årets danske melodunte-grand-prix-vinder.
På Færøerne er det kun EEN eneste radiostation som uddeler "Årets
Melodihorn".

Hilsen Åge

Fra : Norman

Dato : 14-04-03 08:02

Og her i gruppen uddeles årets Tågehorn.......

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 14-04-03 09:33

Norman wrote:
> Og her i gruppen uddeles årets Tågehorn.......

LOL.. Jep..!!
--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Erik Graversen

Dato : 14-04-03 20:15

"Norman" <norman@it.dk> skrev i en meddelelse news:b7dmlr$317e$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> Og her i gruppen uddeles årets Tågehorn.......

T-Åge-Horn ?

LOL.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 14-04-03 20:27

> [...]
> tv-station som kårer årets danske melodunte-grand-prix-vinder.
> På Færøerne er det kun EEN eneste radiostation som uddeler "Årets

Ro på Åge....der er forskel en LOKALradio og en landsdækkende radio.
Det er da dejligt at du kan begejstres, men få lige proportionerne med.
)
Nan og Andy er to smaddersøde mennesker og de fortjener al mulig opbakning,
men
Det er ret sjældent at en vinder at titlen "årets melodi" på en lokalradio,
er den samme melodi som
scorer titlen på landsdækkende.

/ Flying Hotdogs