5-Øren Rykker...
Fra : Morten Holm

Dato : 13-04-03 10:41

Hey...

Vil lige meddele at Lørdag d. 7 juni Kommer Deep Purple, Thin Lizzy, Lynyrd
Skynyrd samt danske Midnight Blues...
Det bliver nok den fedeste koncert i år på dansk jord... tror i ikke?

Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 13-04-03 10:44

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Lynyrd
> Skynyrd samt danske Midnight Blues...
> Det bliver nok den fedeste koncert i år på dansk jord... tror i ikke?

Jo jo, hvis man er til den slags, men tøv en kende! Var Lynyrd Skynyrd ikke
det band, hvor alle medlemmerne døde i et flystyrt?
Der er da vist tale om en "reunion" der sparker røv, hva?...sån' helt Jesus
agtigt-

-TDJ

np: Spine Dislocator - Behind the lies

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 13-04-03 11:58

On Sun, 13 Apr 2003 11:43:40 +0200, "Theis Duelund Jensen"
<isl10611@image.dk> wrote:

> [...]
>det band, hvor alle medlemmerne døde i et flystyrt?
>Der er da vist tale om en "reunion" der sparker røv, hva?...sån' helt Jesus
Og Phil Lynott lever jo heller ikke mere, og han var da en meget
væsentlig del af Thin Lizzy, så det bliver muligvis ikke den samme
oplevelse.
Ville en Whitesnake koncert være det samme uden David Coverdale?

Men go´fornøjelse under alle omstændigheder.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Lars

Dato : 14-04-03 18:55

> [...]
> det band, hvor alle medlemmerne døde i et flystyrt?
> Der er da vist tale om en "reunion" der sparker røv, hva?...sån' helt

Mig bekendt så er det rigtigt at nogle af medlemmerne døde i er flystyrt.
Man arrangerede så en "tribute tour" til ære for dem der døde hvor broderen
til forsangeren (som døde) tog sig af sangen.
Det gjorde han så godt at man valgte at fortsætte bandet.

Man udgav en live plade der blev lavet ud fra den turne og den rykker helt
vildt.
Lynyrd Skynyrd LIVE - Lynyrd Skynyrd Tribute Tour 1987.
(må sgu lige høre den)

Jeg skal helt klart ind (ud) og høre dem.

hilsen Lars

Fra : Carl Drud

Dato : 13-04-03 10:56

> [...]

> Skynyrd ikke det band, hvor alle medlemmerne døde i et flystyrt?
> Der er da vist tale om en "reunion" der sparker røv, hva?...sån' helt

Såvidt jeg ved ikke alle, men tre af medlemmerne.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Q

Dato : 13-04-03 18:36

> [...]
Lynyrd
> Skynyrd samt danske Midnight Blues...
> Det bliver nok den fedeste koncert i år på dansk jord... tror i ikke?

Tror du ikke vi burde splejse om en billet til (T)Åge ?... jeg er sikker på
at han ville sætte pris på det

/peter

Fra : Dag Stinus

Dato : 13-04-03 21:27

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> wrote

> Vil lige meddele at Lørdag d. 7 juni Kommer Deep Purple, Thin Lizzy,
Lynyrd
> Skynyrd samt danske Midnight Blues...
> Det bliver nok den fedeste koncert i år på dansk jord... tror i ikke?

Det er ikke umuligt, men i den samme weekend kan man ca. 150 km vest for
København bruge tiden på et "lille" musikarrangement med disse bands:
http://www.swedenrock.com/main_eng.cfm?sidoID=133.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-04-03 21:32

Dag Stinus wrote:
> [...]
>>

> Det er ikke umuligt, men i den samme weekend kan man ca. 150 km vest for
> København bruge tiden på et "lille" musikarrangement med disse bands:

AAH!!! Jehtro Tull!! Det må jeg se!

Fra : Dag Stinus

Dato : 13-04-03 21:40

"Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> wrote

> Det er ikke umuligt, men i den samme weekend kan man ca. 150 km vest for
> København bruge tiden på et "lille" musikarrangement med disse bands:
> http://www.swedenrock.com/main_eng.cfm?sidoID=133.

Undskyld, min retningssans er ikke så god. Det er 150 km ØST for København i
Sölvesborg i Sverige at det foregår. http://www.swedenrock.com/

Dag

Fra : Dopedog

Dato : 14-04-03 11:06

> [...]
> >
> Det er ikke umuligt, men i den samme weekend kan man ca. 150 km vest for
> København bruge tiden på et "lille" musikarrangement med disse bands:

Uh Fintroll ... MIG VIL SE, MIG VIL SE ;)

Fra : --= Naess =--

Dato : 14-04-03 22:01

> Vil lige meddele at Lørdag d. 7 juni Kommer Deep Purple, Thin Lizzy,
Lynyrd
> Skynyrd samt danske Midnight Blues...
> Det bliver nok den fedeste koncert i år på dansk jord... tror i ikke?

Hvem er egentlig guitarist og sanger i Deep Purple i disse dage ?

Hilsen Naess

Fra : Troels

Dato : 16-04-03 14:01

> Vil lige meddele at Lørdag d. 7 juni Kommer Deep Purple, Thin Lizzy,
Lynyrd
> Skynyrd samt danske Midnight Blues...
> Det bliver nok den fedeste koncert i år på dansk jord... tror i ikke?

Og så røg den koncert http://www.gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=10578

/Troels