Georges Delerue??
Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-04-03 02:08

Hejsa

Er der nogen, der ligger inde med DIÊN BIÊN PHU - Concerto de l'Adieu af ovenstående?

Claus

Fra : Lars Frandsen

Dato : 13-04-03 07:11

"Claus Tersgov" <Clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hejsa
>
> Er der nogen, der ligger inde med DIÊN BIÊN PHU - Concerto de l'Adieu af
ovenstående?

Jeg vil tro enhver vietnamesisk pladebiks med respekt for sig selv har den.

Ellers må du nok ty til WinMX el. lign.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-04-03 01:09

"Lars Frandsen" <lars@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:Mb7ma.15605

> ovenstående?

> Jeg vil tro enhver vietnamesisk pladebiks med respekt for sig selv har
den.

Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men her i københavn er der mig bekendt ikke
en vietnamesisk pladebiks på hvert gadehjørne

> Ellers må du nok ty til WinMX el. lign.

Og hvad er det ?

Claus

Fra : Lars Frandsen

Dato : 14-04-03 04:53

> [...]
ikke
> en vietnamesisk pladebiks på hvert gadehjørne

Tro mig, vi vælter heller ikke ligefrem i dem i Bramming
Fra min tid i Kbh. (5 år tilbage i tiden) husker jeg en lille
pladeforretning, som efter min bedste hukommelse lå i en "kælderforretning"
i Nørregade tæt ved hjørnet til Nørre Voldgade. Han havde meget etnisk musik
og kunne skaffe det, han ikke havde.

> Og hvad er det ?

Et af de programmer, pladebranchen ikke ligefrem elsker højt.
Jeg vil ikke opfordre til ulovligheder, så det lader jeg deres hjemmeside
om:
http://www.winmx.com/
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : -V-

Dato : 14-04-03 05:19

Lars Frandsen wrote:

> [...]
> "kælderforretning" i Nørregade tæt ved hjørnet til Nørre Voldgade.
> Han havde meget etnisk musik og kunne skaffe det, han ikke havde.

Den ligger der skam stadig.
Moskito World Music er navnet.

De har - som navnet antyder - en masse world music.

-V-

Fra : Lars Frandsen

Dato : 14-04-03 15:48

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den ligger der skam stadig.
> Moskito World Music er navnet.
>
> De har - som navnet antyder - en masse world music.

Det glæder mig at høre.
Findes det findes det der Ellers skaffer han det.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-04-03 23:47

"Lars Frandsen" <lars@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:ygqma.16805

> [...]
"kælderforretning"
> i Nørregade tæt ved hjørnet til Nørre Voldgade. Han havde meget etnisk

Jeg har snuset lidt rundt, og jeg er ikke sikker på, at han har ret i, at
musikken kan findes i en vietnamesisk butik. Manden er fransk og musikken er
filmmusik, men er skrevet til en film, der omhandlede Fremmed Legionens
medvirken i vietnam.

Så man kan næppe sige, at der er tale om etnisk musik...

Claus

Fra : Lars Frandsen

Dato : 15-04-03 05:05

> [...]
> medvirken i vietnam.
>
> Så man kan næppe sige, at der er tale om etnisk musik...

Nej, jeg så det godt, men det var også bare titlen DIÊN BIÊN PHU, der gav
mig associationer til Vietnam.
Men netop fransk musik var det, jeg var ude efter hos Moskito World Music,
og det havde han en del af. Han havde dog ikke det, jeg søgte men skaffede
det meget hurtigt hjem, så det er forsøget værd, hvis du kommer i nærheden
af Nørreport.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/