Musikkøb
Fra : Øistein Wind

Dato : 12-04-03 21:22

Hej. Det her kan nogen sikkert give et svar på:(måske fordi det er et dumt
spgm??)
Hvor køber man billigst musik på nettet?
Helst i DK, men det gør ikke noget hvis det er i nærheden af vores lille
land(UK, Tyskland etc.)

Mvh

Øistein

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 12-04-03 21:30

"Øistein Wind"
> [...]
> Hvor køber man billigst musik på nettet?
> Helst i DK, men det gør ikke noget hvis det er i nærheden af vores lille

Hej Øistein. Prøv http://www3.cd-wow.com/ hvis du er til populær musik og
den slags. Firmaet ligger godt nok i UK, men der er gratis forsendelse over
hele verdenen og så er CD'er forøvrigt markant billigere her end i danske
butikker.
Et godt link hvis man kan lide den slags musik.

-TDJ

Fra : Øistein Wind

Dato : 12-04-03 21:37

> [...]
> butikker.
> Et godt link hvis man kan lide den slags musik.

Hej. Tak for det, rart at se, at alle cd'ere ikke skal koste 150 kroner. Jeg
ledte specielt efter Dave Matthews Band - Before these crowded streets. De
ser desværre ikke ud til at have lige præcis den, men en masse andet Og
det er jo godt...

Øistein

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 12-04-03 21:43

"Øistein Wind" <*oistein.wind*@*gmx.net*> skrev i en meddelelse

> [...]
> ledte specielt efter Dave Matthews Band - Before these crowded streets. De
> ser desværre ikke ud til at have lige præcis den, men en masse andet

Det var ærgerligt. Som sagt er det hovedsageligt mainstream musik der sælges
der, og "before these crowded streets" må siges at ligge før DMBs egentlige
gennembrud (selvom det er et svedigt album!).

-TDJ

Fra : Øistein Wind

Dato : 12-04-03 21:49

> [...]
egentlige
> gennembrud (selvom det er et svedigt album!).

Ja det er så! De havde tilgengæld Everyday og Busted Stuf(incl. dvd ,
til billige penge.
Og lidt Ben Folds var der også at finde... Jeg tror jeg skal finde pungen
frem om lidt ... juhuu...

Øistein

Fra : Jakob Madsen

Dato : 12-04-03 22:05

> Hej. Tak for det, rart at se, at alle cd'ere ikke skal koste 150 kroner.
Jeg
> ledte specielt efter Dave Matthews Band - Before these crowded streets.

http://www.streetsonline.co.uk/common/product.jhtml?pid=10293219

/Jakob

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 12-04-03 22:47

> [...]
> ledte specielt efter Dave Matthews Band - Before these crowded streets. De
> ser desværre ikke ud til at have lige præcis den, men en masse andet

Hej Øistein

En god ven har så sent som i dag gjort mig opmærksom på, at www.cdon.com har
ekstremt gode priser på rigtig mange titler. Den omtalte skive koster her
kr. 129,- Jeg ved ikke, om det er en specielt god pris for netop denne
titel, men hvis den er svær at finde andre steder, er det vel OK?

Jeg købte 7 CD'er og måtte af med en samlet fragtomkostning på kr 29,-

Nu må vi jo så bare vente på, at de dukker op

Hilsen Jacob

Fra : Lars Frandsen

Dato : 13-04-03 08:14

> [...]
> ledte specielt efter Dave Matthews Band - Before these crowded streets. De
> ser desværre ikke ud til at have lige præcis den, men en masse andet

Du kan finde den her
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=24980
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : zcully

Dato : 13-04-03 01:56

"Øistein Wind" <*oistein.wind*@*gmx.net*> wrote in message
> [...]
> Hvor køber man billigst musik på nettet?
> Helst i DK, men det gør ikke noget hvis det er i nærheden af vores lille

Jeg plejer at bruge www.futureent.com og www.cdwow.com
De er klart billigst, men har desværre kun det mest populære for tiden musik
(hvis man kan kalde det det).
Eller bruger jeg www.hmv.co.uk , www.towerrecords.co.uk eller
www.amazon.co.uk

For de lidt mere sjældne ting bruger jeg www.opalmusic.com eller www.eil.com
..
Ellers er Google jo også god til at finde steder

Håber det kunne bruges?

/Zcully

Fra : Øistein Wind

Dato : 13-04-03 12:24

> [...]
> Hvor køber man billigst musik på nettet?
> Helst i DK, men det gør ikke noget hvis det er i nærheden af vores lille

Tak til jer alle. Nu er der kun tilbage at kigge på de forskellige sider, og
finde den med de bedste priser

Øistein