Musik i The Faculty
Fra : Devast8or

Dato : 12-04-03 23:23

Hej med jer,

Det nummer det kører i slutningen af The Faculty, hvad hedder det og hvem
har lavet det? Det er det nummer der starter da Stokely og Zeke kysser
hinanden og billedet går over i en sommerfugl som Casey fotograferer.

TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 13-04-03 11:24

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> [...]
> har lavet det? Det er det nummer der starter da Stokely og Zeke kysser
> hinanden og billedet går over i en sommerfugl som Casey fotograferer.

David Bowies gamle hit Changes - her sunget af Shawn Mullins - spilles i
hvert fald hen over slutteksterne, men jeg ved ikke, om det er det rigtige.
Ellers se på IMDB

MvH Mikkel

Fra : Devast8or

Dato : 13-04-03 13:35

Mikkel Knudsen wrote:

> David Bowies gamle hit Changes - her sunget af Shawn Mullins -
> spilles i hvert fald hen over slutteksterne, men jeg ved ikke, om det
> er det rigtige. Ellers se på IMDB
>
> MvH Mikkel

Tak. Kender ikke nummeret men det lød ret fedt. Jeg har kigget på IMDB men
der står jo ikke hvornår hvilke numre kører.

Devast8or

--
Spamfilter activated