sand til sandkasse
Fra : kjj

Dato : 13-04-03 06:47

Hej

Er der en der ved hvor man køber billig sand til en sandkasse. Jeg syntes at
sand i byggemarkeder er alt for dyrt.
Jeg tænker på grusgrave eller lignende i storkøbenhavn.

Hilsen
Kim

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 13-04-03 10:41

"kjj" <kim_jj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> sand i byggemarkeder er alt for dyrt.
> Jeg tænker på grusgrave eller lignende i storkøbenhavn.

Vi købte i sin tid på havnen i Køge, men det er 20 år siden.

VH Birgitte

Fra : Peter König

Dato : 13-04-03 11:02

"Birgitte Abkjær" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "kjj" <kim_jj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> at
> >
> Vi købte i sin tid på havnen i Køge, men det er 20 år siden.

Det kan stadigvæk

MVH Peter König

Fra : Calle.

Dato : 13-04-03 11:13

Birgitte Abkjær wrote:
> "kjj" <kim_jj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi købte i sin tid på havnen i Køge, men det er 20 år siden.

Nærmeste vognmand, de har det normalt liggende.
Det har også lige været vist i kontanten.

--
Calle

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 13-04-03 12:11

kjj wrote:

> Er der en der ved hvor man køber billig sand til en sandkasse. Jeg syntes at
> sand i byggemarkeder er alt for dyrt.
> Jeg tænker på grusgrave eller lignende i storkøbenhavn.

Prøv at spørge hos Unicon. (Som de vist hedder. - Betonfirmaet)

Jeg har købt strandsand hos dem. Dog ikke i Kbh.

Mvh. Jørgen

Fra : Per Olsen

Dato : 13-04-03 20:41

Sand i sække er temmelig dyrt.

Find et sted hvor de har det i løs vægt, det er som regel billigere.
F. eks. JA i måløv (tømmerpladsen, ikke byggemarkedet. Det er lige ved siden
af, men de har andre åbningstider)
Eller Johs. Fog i Lyngby (her er det også tømmerpladsen på Firskovvej)
Der er sikkert flere andre.

Mvh. Per.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-04-03 21:36

"kjj" <kim_jj@hotmail.com> wrote in message
> [...]
at
> sand i byggemarkeder er alt for dyrt.
> Jeg tænker på grusgrave eller lignende i storkøbenhavn.

Hej Kim

Du kan købe det ude på prøvestenen - det gjorde jeg, da min søn skulle ha
fyldt sin sandkasse, eneste krav er, at du har adgang til en trailer. Jeg
gav 175kr for en trailerfuld (2 akset) og jeg fik godt nok meget !! (ca 1m3)

Mvh
Michael Thomsen

Fra : kjj

Dato : 14-04-03 08:32

I skal alle have tak for jeres indlæg

Kim

Fra : kjj

Dato : 14-04-03 11:39

Hej Michael

Jeg tænkte om du måske havde en nærmere adresse ude på prøvestenen.
Det er dejlig tæt på.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 14-04-03 21:12

> Hej Michael
>
> Jeg tænkte om du måske havde en nærmere adresse ude på prøvestenen.
> Det er dejlig tæt på.
>
> Hilsen
>
> Kim

jada ! http://www.stenoggrus.dk