Flyve og dykke på samme dag.
Fra : Lars Nielsen

Dato : 13-04-03 15:31

Hejsa.

Jeg har lige set et program på TV-Danmark 1 søndag kl 16.25
Hvor 3 personer var med en vandflyver, som de sprang i faldskærm fra. Da de
var landet skiftede de til scuba gear, og dykkede på nogle japanske flyvere
fra 2. verdenskrig.
Jeg ved ikke hvor højt de var oppe. Dybden var vist ikke mere end et par
meter, men alligevel. Hvis de var erfarne dykkere, kan jeg slet ikke forstå
de går med til at det skal filmes.

Hvornår begynder det at blive farligt at kombinere de 2 ting? Ved godt at
det skal man overhovedet ikke, så jeg behøver ingen moralprædken.

Lars Nielsen

Fra : Hallgeir Revhaug

Dato : 13-04-03 15:32

"Lars Nielsen" <Lars.Nielsen@none.dk> skrev i melding

> Hvornår begynder det at blive farligt at kombinere de 2 ting?

***Når du dykker først og flyver etterpå....

Fra : Palle Hansen

Dato : 13-04-03 17:24

> Hvornår begynder det at blive farligt at kombinere de 2 ting?

Det bliver først farligt når du gør det modsatte...altså, dykker først, og
så flyve

Palle

MSDT # 466421