Hvordan får linket lov til at hente og afs~
Fra : Salva

Dato : 12-04-03 19:12

Dette link ser ud til, at det åbne et download request, svare ok til det
selv, hente en mp3 fil og begynder at afspille den...
http://www.geocities.com/konstantinos_x/

What da fu** !!!

Hvordan for den lov til det?

Jeg kunne selvfølge slå activex osv. fra , men jeg har ikke set dette før.
Er det nogen man skal tage alvorligt?

-Salva

PS. jeg kan ikke se den hentede andet end det og mit antivirus program
brokker sig ikke, så jeg går ud fra linket er harmløst.

Fra : Kim Schulz

Dato : 12-04-03 19:22

On Sat, 12 Apr 2003 20:11:34 +0200
"Salva" <salvanone@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> PS. jeg kan ikke se den hentede andet end det og mit antivirus program
> brokker sig ikke, så jeg går ud fra linket er harmløst.

nederst på siden er en iframe som peger på et link til en pls fil (en
winamp/xmms/osv. playliste fil)
det ser sådan her ud:

<iframe width=1 height=1
src="http://www.live365.com/cgi-bin/play.pls?stationid=299975 "
name="outthere">
</iframe>

når siden så loader, så loader den også det link. da pls er en godkendt
mime type hos dig, så starter den automatisk den mp3 player og begynder
at spille den der radiokanal fra live365.com

Der er såmænd ikke så meget hokuspokus over det.

--
Navn : Kim Schulz | Q: What's the difference between Bell Labs
Email : kim @ schulz.dk | and the Boy Scouts of America? A: The Boy