Eksport af kalenderen i Outlook.
Fra : John Doe

Dato : 13-04-03 17:37

Halløj

Jeg ønsker at eksportere min kalender i outlook, så jeg kan tage den med
frem og tilbage mellem min hjemme-pc og mit arbejde.

Men hvad sker der, hvis de to kalendere ikke er 'ens', når jeg importere
kalenderen til en af computerne? Jeg tænker her på situationen, hvor jeg på
min arbejds-pc har nogle aftaler, der ikke er på min hjemme-pc. Men på min
hjemme-pc her jeg nogle andre aftaler, der ikke er på min arbejds-pc. Hvad
sker der med de aftaler på arbejds-pc'en som ikke findes på hjemme-pc'en når
hjemme-pc'ens kalender importeres til arbejds-pc'en? Forsvinder de, eller
bevares de?

En anden måde at stille samme spørgsmål: Når man importerer en kalender, vil
det så svare til, at man ukritisk erstatter den eksisterende kalender med
den man importerer? Eller er det kun nye aftaler, der importeres, således de
gamle aftaler der ikke måtte eksistere i den version der importeres
forbliver i kalenderen?

Håber I kan forstå hvad det er jeg mener

John