E-Mail
webnoob 5265
Kan Hamster eller Korrnews "videresende" e~
Fra : Peter G

Dato : 13-04-03 13:32

Ønskes:
En mulighed for at kunne vidersende filterbestemte posteringer hentet med
Hamster til enten en emailadresse eller en bestemt lokal gruppe.
Er dette muligt?

--
Hilsen, Peter. Email adresse (som den er) er gyldig.
Topposteringer bliver automatisk filtreret fra.

Fra : Dino

Dato : 13-04-03 14:05

Den 13-4 2003 skrev Peter G i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Ønskes:
> En mulighed for at kunne vidersende filterbestemte posteringer hentet
> med Hamster til enten en emailadresse eller en bestemt lokal gruppe.
> Er dette muligt?

Hvis du snakker om posteringer i dit bogholderi, så nej - det er ikke
muligt! ;0)

Men hvis det er email, så ja - se Add, Set og PostTo i hjælpefilen
(afsnit File:MailFilt.hst).

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Peter G

Dato : 13-04-03 16:54

Dino <dino@despammed.com> wrote:

> Men hvis det er email, så ja - se Add, Set og PostTo i hjælpefilen
> (afsnit File:MailFilt.hst).

Dårligt formuleret fra min side.
I bedste Echelon-forstand så jeg gerne at alle de nyhedsindlæg min Hamster
henter bliver "screenet" for visse nøgleord, og dersom (et af) disse
nøgleord er til stede bliver indlægget kopieret/vidersendt til en bestemt
lokal gruppe eller emailadresse.

Fra : Dino

Dato : 13-04-03 17:35

> [...]

> af) disse nøgleord er til stede bliver indlægget kopieret/vidersendt
> til en bestemt lokal gruppe eller emailadresse.

Jow, det er muligt. Og jeg tror det er nemmest at bruge CopyFups
<http://www.tglsoft.de/misc/hamtools_de.htm> til det. Men det kan Henrik
sikkert fortælle mere om?

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 13-04-03 19:06

Dino, du skrev:

> Jow, det er muligt. Og jeg tror det er nemmest at bruge CopyFups
> <http://www.tglsoft.de/misc/hamtools_de.htm> til det. Men det kan Henrik
> sikkert fortælle mere om?

Det er CopyIf han skal ha fat i, det har jeg aldrig brugt, så det.

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Peter G

Dato : 13-04-03 23:23

Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@adresse.invalid> wrote:

> Det er CopyIf han skal ha fat i, det har jeg aldrig brugt, så det.

Nåja, der skal jo også være lidt for mig selv at rive i.

Jeg siger tak til både dig og Dino for henvisninger til to spændende
hjælpeprogrammer.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 14-04-03 12:34

Peter G, du skrev:

> Jeg siger tak til både dig og Dino for henvisninger til to spændende
> hjælpeprogrammer.

Velbekom, håber du får det til at virke på den måde som du gerne
vil ha det til.

--
Henrik
No script, no fun.