Til alle der bruger denne gruppe
Fra : H. Olesen

Dato : 22-03-01 17:06

Hej havefolk og andet godtfolk,

Da jeg tilfældigt checkede en tråd i denne gruppe på en anden
newsserver end den jeg plejer, opdagede jeg til min store rædsel, at
der et indlæg som jeg slet ikke får at se, de bliver simpelthent
filtreret fra på den newsserver jeg almindeligvis bruger (sunsite)

Grunden til at indlæggene ikke kommer med, er en Outlook Express bug
(nogle kalder det feature hvor Outlook Express sætter Sv: (for
Svar) forrest i et indlæg, i stedetfor den gængse usenet standard som
er Re:

Og nogle servere har så valgt at filtrere disse indlæg med Sv: fra.

Da denne gruppe er min absolut favoritgruppe og jeg læser hvert eneste
indlæg der postes, vil jeg indtrængede bede jer der svarer med Sv: at
ændre det til Re: Jeg vil ikke gå glip af jeres indlæg.

Hvordan det ændres, kan du se på
http://news.worldonline.dk/#56

På forhånd tak og jeg glæder mig til at se endnu flere indlæg i denne
gruppe

--
mange havehilsener
Helle

Fra : Preben Mikkelsen

Dato : 22-03-01 19:43

Du skulle måske tage fat i din egen udbyder, for at få det ændret!!!!

mvh

Preben Mikkelsen

H. Olesen <helle@fjernhavesiden.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:d38kbtcjniorq5bhp841c0qa0en54aa1n8@4ax.com...

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 22-03-01 20:17

Preben Mikkelsen skrev:

>Du skulle måske tage fat i din egen udbyder, for at få det ændret!!!!

Det er ikke den eneste udbyder, der har indført det.
Det kommer sikkert overalt
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 22-03-01 20:32

On Thu, 22 Mar 2001 19:42:58 +0100, "Preben Mikkelsen"
<oz1dx@image.dk> wrote:

>Du skulle måske tage fat i din egen udbyder, for at få det ændret!!!!

Aldrig i livet!
Det korrekte er at bruge 'Re:', ikke 'Sv:' som en kikset oversættelse
af et kikset amerikansk program ellers gør.

Men den diskussion hører ikke hjemme her så:

Fut: dk.admin.netikette
--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : per

Dato : 22-03-01 19:53

On Thu, 22 Mar 2001 17:05:39 +0100, H. Olesen
<helle@fjernhavesiden.dk> wrote:

>Hej havefolk og andet godtfolk,
>
>Da jeg tilfældigt checkede en tråd i denne gruppe på en anden
>newsserver end den jeg plejer, opdagede jeg til min store rædsel, at

Der er alså indlæg jeg ikke får med, og det er også det første indlæg
der kan smutte.

og jeg bruger forte agent. 1.6 32.

--
Per

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 23-03-01 15:39

Jeg har manuelt ændret Sv til Re og venter nu spændt på resultatet.
Jeg sender også en med Sv.
Men noget af en overraskelse for mig, jeg abonnerer også på Sunsite.

MVH Ebbe

Fra : JensenDK

Dato : 28-03-01 21:32

> [...]
> der et indlæg som jeg slet ikke får at se, de bliver simpelthent
> filtreret fra på den newsserver jeg almindeligvis bruger (sunsite)

Her er den hurtige løsning ´"sakset" fra gruppen
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express Det skal tilføjes
at jeg ikke engang kunne se mine gne indlæg. Det kan jeg nu. Hilsen Flemming
Her er indlægget

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> wrote in message
> I har sikkert fået dette spørgsmål 1.000.000 gange. Jeg har netop
> opgraderet fra OE4 til 5 og står nu med det irriterende Sv/Re: problem.
> Er der et fix eller skal jeg ind og manuelt rette til Re: fremover?

Taget fra et tidligere indlæg her i gruppen:
----
----

--
Mvh Hauge