Req: SMS Bomber
Fra : Brian Madsen

Dato : 11-04-03 17:43

Hej.

Er der nogen der kender til et program, der kan "tæppebombe" en mobil med
(ligegyldige) SMS beskeder?

Jeg har en kammerat, der synes at det er sjovt at ringe op til mig, for
derefter at smide på igen. Jeg vil godt lige give ham en lærestreg

Mvh
Brian Madsen
Aalborg

Fra : Georg

Dato : 11-04-03 17:53

Betaler han 25 øre i opkaldsafgift hvergang? Hvis jeg havde sådan en
"kammerat" ville jeg nok tale med store bogstaver til ham. Hvis det nu er en
man ikke kender, der ringer op og lægger på ville jeg nok bare skifte nr.
Man kan jo spærre mobilen for modtagelse af sms.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 11-04-03 18:59

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man ikke kender, der ringer op og lægger på ville jeg nok bare skifte nr.
> Man kan jo spærre mobilen for modtagelse af sms.
Kan man det? Hvordan gør man det? Skal man have fat i teleselskabet først?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Salva

Dato : 11-04-03 20:56

Søg efter x-mas bomb på google.com. Det er en e-mail bomber men du kan bruge
den til sms også.

Fra : Jimmy

Dato : 11-04-03 21:16

"Brian Madsen" <brisen98@civil.auc.dk> wrote in message
> Hej.
>

> Er der nogen der kender til et program, der kan "tæppebombe" en mobil med
> (ligegyldige) SMS beskeder?

Det er ulovligt.
(Og dermed ikke noget du skal have hjælp til)

> Jeg har en kammerat, der synes at det er sjovt at ringe op til mig, for
> derefter at smide på igen. Jeg vil godt lige give ham en lærestreg

Det tror jeg blot er et skalkeskjul for at få hjælp til din fordækte formål.

/Jimmy

Fra : Brian Madsen

Dato : 12-04-03 06:58

> [...]
> man ikke kender, der ringer op og lægger på ville jeg nok bare skifte nr.
> Man kan jo spærre mobilen for modtagelse af sms.

Det er nu en meget god kammerat. Og det forventer jeg også det er fremover.
Og jeg er overbevist om at han sagtens kan det det sjove i en omgang let
spamming.

> Det er ulovligt.
> (Og dermed ikke noget du skal have hjælp til)

Det er der jo så meget der er.....! Man må heller ikke køre for stærkt

> Det tror jeg blot er et skalkeskjul for at få hjælp til din fordækte
formål.

Der er absolut ikke noget fordækt i det her. Jeg kender ejeren af det
pågældende nummer godt. Selvfølgelig kan "nogen" da frygte, at jeg vil gøre
det ved alle de mobil-numre jeg kender - det er lidt for langt ude. Det har
jeg ingen interesse i.

Mvh
Brian Madsen
Aalborg

Fra : N/A

Dato : 12-04-03 09:02

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-04-03 09:02

"Michael Nielsen" <michael@DELETE_THISmnielsen.dk> wrote in message
> Hvis det er en meget god kammerat, vil han respektere at du bader ham lade
> være. Hvis ikke, er det nok ikke noget god kammerat alligevel.

Der skulle naturligvis have stået ....beder ham lade vaære.....

--
Mvh.

Michael Nielsen
http://www.mnielsen.dk
- Knoglerne i flagermusens ben er så tynde og spinkle, at flagermusen uanset
art, ikke kan gå!!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-03 20:30

> Selvfølgelig kan "nogen" da frygte, at jeg vil gøre
> det ved alle de mobil-numre jeg kender - det er lidt for langt
> ude. Det har jeg ingen interesse i.

No offence, spammere siger det samme.
Vi har ingen chance for at vide om du vil det ene eller det andet så
jeg forstår godt der er nogen der et tilbageholdene med at give dig
sådan et program.

Bemærk, jeg siger ikke at du vil spamme alle og enhver.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white