Nokia 6610
Fra : MiRaCuLiX

Dato : 11-04-03 16:27

Hej allesammen,

Jeg overvejer at købe en nokia 6610, men jeg vil lige høre først,
om farveskærmen er god nok...
Den skal kunne vise billeder godt, som jeg har taget med et digitalkamere,
og så lavet om på størrelsen, lagt over på fonen fra min pc.

Håber på svar!

/Kasper

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 11-04-03 18:14

"MiRaCuLiX" skrev i en meddelelse
> [...]
> Den skal kunne vise billeder godt, som jeg har taget med et digitalkamere,
> og så lavet om på størrelsen, lagt over på fonen fra min pc.

Hmmm... Alt er jo relativt! Jeg har selv en 6610 og jeg synes da
farveskærmen er rigtig god! Men hvis du mener at du vil smide en masse
billeder over på mobilen som du så kan vise folk, så vil de nok være lidt
for utydelige - især fordi når man kigger i galleriet, vises billederne ikke
helt i fuldskærm (128*128), men kun i ca. 110*110.... De vises kun i
fuldskærm når man vælger dem som baggrundsbillede, dér er de til gengæld ok.
Håber det hjalp lidt....

Hygge...
Daniel

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 11-04-03 18:26

Daniel har ret - displayet er godt, men ikke nær så godt som f.eks. på
Samsung T100, som jo har TFT skærm. Lidt grumsede bliver billederne trods
alt på N6610, og billederne fremstår ikke helt nøjagtigt i samme høje
kvalitet, som det du har taget med dit digitale kamera.

Trine