Telias kundekontakt?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 11-04-03 15:46

Når man skriver til Telia Mobile på enten mobilprivatFJERNDETTE@telia.dk ,
tifFJERNDETTE@telia.dk , kundeserviceFJERNDETTE@telia.dk eller på fax 88315532,
hvorfor får man så næsten aldrig et svar fra Telia?

I dag havde jeg fat i BOM-dataservice hos Telia. Efter kort tid sagde den
telia-medarbejder jeg talte med, at hans system var nede, men han ville ringe
tilbage snarest, når systemet kom op at køre igen. - Tror I at han ringede
tilbage? Rigtigt gættet: Det gjorde han ikke

Nu er mit Telia-abonnement heldigvis under opsigelse, og fremover vil jeg prøve
at undgå dette l....selskab.

Lad mig høre jeres andres mening om s...selskabet Telia og dets kommunikation
med kunderne.

Claus

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 11-04-03 18:58

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
88315532,
> hvorfor får man så næsten aldrig et svar fra Telia?
Fordi de elsker at irritere og genere deres kunder. De tror åbenbart at
kunderne selv løser deres egne problemer helt af sig selv... Derfor!

> [...]
> tilbage snarest, når systemet kom op at køre igen. - Tror I at han ringede
> tilbage? Rigtigt gættet: Det gjorde han ikke
Nææh, havde du virkeligt forventet det? Det er sgu´ da ikke noget nyt...

> Nu er mit Telia-abonnement heldigvis under opsigelse, og fremover vil jeg
prøve
> at undgå dette l....selskab.
Tjaah, erfaring gør én klogere, så det er da godt du også har opdaget at
Telia stinker.

> Lad mig høre jeres andres mening om s...selskabet Telia og dets
kommunikation
> med kunderne.
De stinker, og tager røven på folk

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Michel Komischke

Dato : 11-04-03 20:53

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Når man skriver til Telia Mobile på enten mobilprivat@telia.dk ,
> tif@telia.dk , kundeservice@telia.dk eller på fax 88315532,
> hvorfor får man så næsten aldrig et svar fra Telia?

Fordi de ikke gider tage sig af problemerne ;)

Fra : Claus Thorup

Dato : 12-04-03 09:52

> [...]
prøve
> at undgå dette l....selskab.
>
> Lad mig høre jeres andres mening om s...selskabet Telia og dets

Jeg har samme problem. Har fået regning for jan./feb./marts. abonnement på
trods af, at jeg har opsagt det i oktober sidste år. Jeg har også brugt de
mailadresser, du nævner. Til sidst faxede jeg til dem på forfaldsdagen og
printede en kopi ud af afsendelsesrapporten for at "det holder i retten".
Sørgeligt, at det skal være sådan!

Claus Thorup