alder på 3210
Fra : Karen

Dato : 09-04-03 08:35

Hejsa,

Hvor mange år siden er det at Nokia 3210 kom på markedet?

Karen

Fra : Karen

Dato : 09-04-03 09:07

On Wed, 09 Apr 2003 09:35:26 +0200, Karen <cowboyhat@sol.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Hvor mange år siden er det at Nokia 3210 kom på markedet?

Skal måske lige nævne det er fordi jeg har set et tilbud hvor man får
200 kr i rabat på ny tlf hvis man afleverer en brugt under 5 år der er
funktionsdygtig..
Og da jeg så har en gl 3210 liggende i skuffen, såå..

Karen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-04-03 09:46

"Karen" <cowboyhat@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> funktionsdygtig..
> Og da jeg så har en gl 3210 liggende i skuffen, såå..

Mange af de tilbud, kan ofte fås andre steder til samme pris eller billigere
uden at aflevere nogen telefon.. Prøv evt. mobilpriser.dk

Men jeg mener da ikke 3210´eren er mere end 4 år

Fra : Karen

Dato : 09-04-03 09:52

On Wed, 9 Apr 2003 10:45:48 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>"Karen" <cowboyhat@sol.dk> skrev i en meddelelse

>Mange af de tilbud, kan ofte fås andre steder til samme pris eller billigere
>uden at aflevere nogen telefon.. Prøv evt. mobilpriser.dk

Det er et sted fundet på mobilpriser.dk
http://www.telekaeden-valby.dk/sonoprivat.htm hvor man kan få Nokia
6100 til 2599 ved aflevering af tlf..det er jo et tilbud man næsten
ikke kan sige nej til!

Karen

Fra : Dennis Lange

Dato : 09-04-03 10:08

> [...]
> http://www.telekaeden-valby.dk/sonoprivat.htm hvor man kan få Nokia
> 6100 til 2599 ved aflevering af tlf..det er jo et tilbud man næsten

Pudsigt regnestykke på nævnte side:

2699-200 = 2599!!!

--
Mvh. Dennis Lange

- Billige, brugte bøger til studiet: www.pensum.dk

Fra : Karen

Dato : 09-04-03 11:28

On Wed, 9 Apr 2003 11:08:26 +0200, "Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com>
wrote:

>Pudsigt regnestykke på nævnte side:
>
>2699-200 = 2599!!!

Ja det har du da ret i, så jeg ringede derned! Det viser sig at den
koster 2799-200 og så bliver det 2599...tsk tsk

Karen

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-03 10:29

> [...]
> funktionsdygtig..
> Og da jeg så har en gl 3210 liggende i skuffen, såå..

Jeg er lige ved at tro, du kan få mere for telefonen på dba.dk

/Mic