Telia til erhverv ?
Fra : Henrik Krogh

Dato : 07-04-03 13:08

Jeg sidder i et kontorfællesskab hvor vi har 12 - 14 linier - vi agter
at flytte fra TDC som er dyre (det er vist en gammel sang) og over til
Telia.
Er der nogen herinde der har erfaringer med deres håndtering af fastnet
telefoner - man hører jo så meget ....
vh
Henrik

--
Fjern fjern i mailadresse

Fra : Søren Blom

Dato : 07-04-03 15:13

"Henrik Krogh" <henrik.kroghfjern@bigfoot.com> skrev
> Er der nogen herinde der har erfaringer med deres håndtering af fastnet
> telefoner - man hører jo så meget ....

Prøv engang at se hvad gruppen hedder!

Prøv at spørg i dk.teknik.telefoni

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Grethes

Dato : 07-04-03 18:24

Hvis I er afhænige af, at jeres telefoner virker hele tiden, vil jeg bestemt
ikke anbefale Telia. På mit arbejde har vi i perioder haft nedbrud (Telia)
flere gange på en uge, og somme tider det meste af en arbejdsdag. Kan godt
være Telia er billig, men kan man undvære telefonforbindelsen?? Kan jo blive
dyrere i den sidste ende.

Så jeg vil absolut ikke anbefale Telia.........

Mvh
Grethe