CheckBox til false
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 22-03-01 15:57

Hej

Hvordan stiller jeg en CheckBox tilbage til false via kode, når jeg har
udført den handling jeg vil lave ?

Hilsen AHJ

Fra : Peter Lind

Dato : 22-03-01 16:40

"Anders Holm Jensen" <ahjmw@mail1.stofanet.dk> wrote
> Hej
>
> Hvordan stiller jeg en CheckBox tilbage til false via kode, når jeg har
> udført den handling jeg vil lave ?

minCheckBox.setSelected( false );

men hvis du bruger checkboxes til at vise at noget er sket, og ikke som
input fra brugeren, så skal du have tæv !

mvh
Peter
-der vil anbefale en label, hvor man påfører et ikon med et check-v, når
tingene er gået godt.

Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 22-03-01 16:51

Bare rolig, det er fra bruger input, og tak for hjælpen

Hilsen AHJ