Operatørnr for Tiscali/smarttalk?
Fra : M_abs

Dato : 05-04-03 20:13

Jeg vil sende et logo til min telefon, men jeg kender ikke lige det operatør
nummer som de bruger, og jeg skal bruge for få mobilen at til bruge det. Og
jeg gider ikke lige betale for de tjenester hvor man kan købe dem.

Håber nogen måske kan hjælpe
mvh M_abs

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 05-04-03 21:57

"M_abs" <M_abs@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil sende et logo til min telefon, men jeg kender ikke lige det
operatør
> nummer som de bruger, og jeg skal bruge for få mobilen at til bruge det.

Smarttalk benytter TDCs net, så det må være "238 1".

Martin Rasmussen

Fra : M_abs

Dato : 05-04-03 22:35

"Martin Rasmussen" <emmaps@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "M_abs" <M_abs@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> operatør
>
> Smarttalk benytter TDCs net, så det må være "238 1".

Tak det vil jeg prøve.

Fra : M_abs

Dato : 06-04-03 16:13

> "Martin Rasmussen" <emmaps@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Tak det vil jeg prøve.

Det virkede

PS.: jeg brugte programmet SmartSMS som jeg fandt inde hos www.tucows.com og
sendte det gennem mit gamle modem til den svenske central, da tdc ikke
virkede (bare hvis andre ér/var intresseret i gøre det samme)

Fra : Th Frydensberg

Dato : 05-04-03 21:59

M_abs wrote:

> [...]
> nummer som de bruger, og jeg skal bruge for få mobilen at til bruge det. Og
> jeg gider ikke lige betale for de tjenester hvor man kan købe dem.

Vælg tdc er det ikke deres net de bruger .......