Ang nr på email server
Fra : Nyk M Unlock

Dato : 04-04-03 23:21

Hvad er nr på tele danmarks email server når man skal sende email fra 6310i
skal man bruge subjekt

Helst pr email

Fra : Fischer

Dato : 05-04-03 07:15

> Hvad er nr på tele danmarks email server når man skal
> sende email fra 6310i skal man bruge subjekt

For at sende rigtig E-mail (SMTP) fra en mobiltelefon, kræves der enten et
betalingsabonnement fra TDC eller GPRS.

Så det store spørgsmål er: Hvordan kobler du mobilen på internettet?

*Fischer

Fra : Allan E

Dato : 05-04-03 09:41

"Nyk M Unlock" <korelerer@mail.tele.dk> wrote in message
> Hvad er nr på tele danmarks email server når man skal sende email fra
6310i
> skal man bruge subjekt

Ved ikke om det er dette du mener, men TDC har et servicenr 200, hvor du kan
sende email via SMS.
Du sender blot en SMS til det nr med emailadressen først, 2xmellemrum og så
teksten. Du skal ikke bruge subject.

Mvh Allan E

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-04-03 18:40

"Allan E" <allan_ege@hotmail.com> wrote in

> Du sender blot en SMS til det nr med emailadressen først,
> 2xmellemrum og så teksten. Du skal ikke bruge subject.

Det er rigeligt med et mellemrum mellem emailadressen og teksten.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Allan E

Dato : 06-04-03 13:23

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in message
> Det er rigeligt med et mellemrum mellem emailadressen og teksten.

Okay Det er ikke lige noget jeg bruger normalt, og jeg mente bare jeg
engang havde hørt noget om 2 mellemrum hvis man ikke bruget subject, men jeg
kan godt se at det ikke gør nogen forskel idag.

Mvh Allan E