Telmore til salg
Fra : Peter

Dato : 04-04-03 14:35

Jeg syntes også at Frank Rasmussen har været meget tavs på diverse
debatter idag. Det er jo let nok at skrive indlæg når det går godt,
men når fortiden begynder at indhente en, så kræver det format at
indrømme at man ikke har talt helt sandt.

Lad os høre Frank...hvad sker der?

Mange af os Telmore kunder er jo netop flyttet FRA TDC til Telmore på
grund af deres møde at drive virksomhed på. Hvad har vi i vente?

Bliver du i Telmore?

Peter

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 04-04-03 14:47

Peter wrote:
> Lad os høre Frank...hvad sker der?

Måske er han allerede i week-end'en?! Eller i
salgsmøde med TDC Mobil!

--
Rainer Schöbe (Germany)
using "E-Plus Professional Data GPRS/HSCSD" and "i-mode"

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-04-03 16:47

1919@ofir.dk (Peter) wrote in

> [...]
> men når fortiden begynder at indhente en, så kræver det format at
> indrømme at man ikke har talt helt sandt.

Ik for at lyde negativ - hvorfor kan i ikke blive i de 5 tråde der
allerede er med emner om hvorvidt Telmore er til salg ?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 04-04-03 17:43

Henrik Stidsen wrote:

> Ik for at lyde negativ - hvorfor kan i ikke blive i de 5 tråde der
> allerede er med emner om hvorvidt Telmore er til salg ?

Fordi det her er en af de grupper med størst procent-andel af dem som pisser
på netiketten.

Der har været et indlæg om det for nogle dage siden og jeg er vist den
eneste som har svaret på det. Resten er nok pisseligeglade ;-(

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-04-03 22:31

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> wrote in

> Fordi det her er en af de grupper med størst procent-andel af
> dem som pisser på netiketten.

Du har vist ikke været i ret mange andre grupper... (og du har aldrig
mødt Knud Thomsen vel ?)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 05-04-03 17:16

Henrik Stidsen wrote:

> Du har vist ikke været i ret mange andre grupper... (og du har aldrig
> mødt Knud Thomsen vel ?)

Har ikke mødt omtalte, men har hørt om ham.

Jeg dropper som regel de grupper der er helt hen i vejret.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 05-04-03 01:42

Jeg tillader mig lige at poste et indlæg skrevet i en anden tråd af Frank
Rasmussen (direktør for Telmore)
Hvilket efter min mening bærer det meste af svarene i de seneste tråde om at
Telmore var i gang
med at blive opkøbt af TDC. Iøvrigt så lyder det lidt mærkeligt at TDC
skulle købe telmore i mine øre.
Med mindre de er totalt paranoide over for konkurrence og det tør man næppe
sige med de
priser TDC holder sig idag. Der er det ikke konkurrencen de er bange for.
Desuden får TDC jo aligevel penge af Telmore for samtrafikaftalen. Altså
Telmore betaler jo TDC for at få
lov til at bruge deres net og TDC kan umuligt miste noget på den forretning
da priserne allerede er ret høje set
i betragtningen af hvor store udgifter TDC og andre rent faktisk har pr.
minut der bliver snakket i telefon.
Det er jo forsvindende lidt. Det er jo faktisk kun vedligeholdelse af nettet
der koster flest penge og når man dertil
lægger TDCs egne overpriser der bliver krævet ind for kunder med abb.
direkte hos TDC så er indtægten ganske betragtelig.
Derfor tror jeg det er endnu en and startet af een eller anden der vil
Telmore til livs. Man har øjensynligt ondt i en bestemt legemsdel over at
Telmore kan have så mange kunder og trykker prisen så meget samtidig med at
kvaliteten er så høj og
servicenivauet er helt i top. En ting CBB kunne lære lidt af f.eks. Nogle
gange får man ikke kunder alene af at prisen er lav.
En lav pris kan skam godt være en dyr pris hvis kvaliteten af produktet ikke
kan bære den.

Nen det er måske nogle der ikke kan lide Telmore der har sat dette rygte til
søs?

Vi har iøvrigt sewt det før som han selv skriver det. Jeg kan da errindre en
historie der fortalte at Telmore
havde planer om at skifte til Sonofon. Det viste sig heldigvis at det bare
var endnu et usandt rygte.
Jeg kan love dig at jeg ikke skal have noget med Sonofon at gøre nogensinde.

Steven.

=========== Frank Rasmussen skrev følgende =============

Ihhhh, du milde.

Her triller man rundt i det jyske, og kommer tilbage med sådan en stak
indlæg.

Det er med jævne mellemrum opstået rygter om enten vores snarlige konkurs,
eller
at vi skulle overtages af et fremmed selskab. I den forbindelse er vel snart
alle Danske
aktører i mobilbranchen blevet nævnt, og som bekendt har vi alligvel
fortsat den samme
ejerkreds som da vi startede.

Vi har en rigtig god og sund forretning. En forretning der alene er opstået
ved at tilbyde
en attraktiv kombination af pris, service, kvalitet og nærhed i bl.a. dette
forum. Værdien
i Telmore, hvad den så iøvrigt måtte være, består alene i disse værdier, og
uanset hvem
der måtte være interesseret i os (Og ingen påstår at det nødvendigvis er
gensidigt), vil
de vide at værdien i Telmore netop er at sikre selskabet fortsætter med
samme kultur
og værdibegreber.

Up-siden på selskabet er hvis Telmore f.eks. fik flere services, måske andre
og bedre
vilkår (Intern service, priser, markedsførings tilskud, adgang til storkunde
aftaler med f.eks
IT leverandører m.m.), så ville selskabet kunne fortsætte med samme kultur,
men være istand
til at tilbyde kunderne bedre/billigere vilkår, til gensidig glæde for ejere
og kunder.

Uden iøvrigt at kommentere den senere tids rygter, kan jeg garantere at
såvel undertegnet som
vores ledergruppe i Telmore, absolut ingen planer har om at forlade
selskabet. Tværtimod, byder
vores fremtid (som det Telmore alle kender) på utroligt mange og nye
muligheder i årerne der
kommer.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-04-03 01:59

Steven Nybo Andersen skrev:

>Jeg tillader mig lige at poste et indlæg skrevet i en anden tråd af Frank
>Rasmussen (direktør for Telmore)

En anden gang er det smartest blot at henvise til message-id. Det
er denne her:

--
Bertel

Fra : Søren Hindsholm

Dato : 05-04-03 08:55

TDC er interesseret i kontakten til de mange unge mennesker der bruger
Telmore. Hvis man ikke har en ideologisk modvilje mod TDC, kan man vel
tage det ret roligt: Enten lader de Telmore fortsætte med samme koncept
(så er alt fint), eller de ændrer Telmore i retning af deres egne
produkter, og så vil andre sandsynligvis smutte ind i det hul der så er
tilbage på markedet. Så længe vi har flere store aktører på markedet,
kan det næppe gå helt galt.

/Hindsholm
9400 Nørresundby

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-04-03 18:39

Søren Hindsholm <s@hindsholmREMOVEXXX.dk> wrote in

> [...]
> sandsynligvis smutte ind i det hul der så er tilbage på
> markedet. Så længe vi har flere store aktører på markedet, kan

Og hvis TDC bare har lidt sans for at tjene penge lader de være med
at ændre på selskabet overhovedet.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 05-04-03 22:37

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> En anden gang er det smartest blot at henvise til message-id. Det
> er denne her:

> --
> Bertel

Nuvel du har til dels ret.

Men fortæl mig så hvordan jeg skulle kunne komme med min egen kommentar ved
siden af.
Jeg kunne selvfølgelig havde kommenteret indlægget fra Frank og så lagt en
link til message-id
men jeg synes i denne situation at det var smartere at poste Franks indlæg
da jeg jo lige havde kommenteret det
samtidigt ovenfor. Ellers har du fuldstændigt ret med henhold til bare at
poste message-ID.

Måden jeg gjorde det på gav et hurtigt overblik over hvad det var jeg
kommenterede og derfor indsatte jeg Franks egen tekst
istedet for message-ID

Svarer lidt til det at quote et indlæg. På den måde skabes et overblik over
hvad der blev sagt / skrevet.

Steven.