køb af nokia 5210
Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 04-04-03 11:05

Hej!

Jeg overvejer at købe en nokia 5210 fra www.netget.dk
De har den til 799 kroner - og man skal så købe 6 mdr.
variant med oven i hatten. Det giver for mig at se 950
kroner - er det ikke stadig meget billigt? Jeg har i
forvejen sonofonabonnement og vil bare flytte mit gamle
simnkort over i den - det skulle der vel ikke være
problemer med vel?

Den er vist her:
http://www.netget.dk/product.asp?product=71&page=2

Hos sonofon selv fås telefonen til 1200 spir, men det
her er da noget bedre :)

Er der nogen der har erfaringer med netget? Jeg kender
nemlig slet ikke firmaet.

Med venlig hilsen!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 12:08

"Lars Gjerløw Jørgensen" <lgjPURGE@jyde.dk> wrote in message
> [...]
> variant med oven i hatten. Det giver for mig at se 950
> kroner - er det ikke stadig meget billigt?

Plus 3-4 mdrs BilligZone abonnement á 20kr/md.

Henrik

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 04-04-03 12:37

"HRO" <'s utterance expressed in news:3e8d677c$1@news.wineasy.se:
> Plus 3-4 mdrs BilligZone abonnement á 20kr/md.
>
> Henrik

Det var også det svar jeg fik fra dem - det er så
60 kroner oveni - stadig en ok pris synes jeg da.
ca. 200 kroner under sonofons egen pris.

Hilsner!

Fra : Anders Hougaard

Dato : 05-04-03 14:39

> [...]
> forvejen sonofonabonnement og vil bare flytte mit gamle
> simnkort over i den - det skulle der vel ikke være

Hvor længe har du haft dit abonnement og hvilket abonnement er det? Hvis det
er Variant og du har haft i mere end 6 mdr. kan du købe det til 849 kr. hos
Telekæden og lave en forlængelse, så du ikke behøver at oprette et nyt nr.
Du får sandsynligvis at vide, at du så binder dig til Sonofon i yderligere 6
mdr., hvilket du i realiteten ikke gør, da det ikke er lovligt. Dette gælder
dog kun selve abonnementet...den nye telefon vil stadig være simlåst i 6
mdr. fra købsdagen.

Mvh

Anders