CM 4 Dansk
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 12-04-03 15:50

Hej

Jeg tænke på om vi ikke skulle samarbejde os CM 4 spillere. Hvis nogle høre
noget om hvornår at Cm 4 kan fås på dansk, altså hvornår vi kan hente den
helt færdige version af det, om vi så ikke lige kunne skrive det herinde.
Ved godt der er kommet en beta, men snakker om når den er helt færdig. JEg
skal selvfølgelig nok selv melde hvis jeg finder den.

/Mick
__________________________________________________________________ Mick
Lyngø Larsen ICQ#: 147997112 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 12-04-03 21:32

"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lyngø Larsen ICQ#: 147997112 Current ICQ status: + More ways to contact me

Syntes mere du skulle samarbejde med at købe spillet!

Det er et af verdens bedste spil, og så gider du ikke bruge penge på
det...Lame....

Desuden så udkommer den dansk sprogede version om nogle uger, selvom det
stadig er usikkert om den i det hele taget kommer. Rygter siger at den
skulle være for dyr(?!) disse rygter er dog nogle jeg har fra Sverige, som
også vil komme med i den dansksprogede version, da den vil blive
skandinavisk...

Desuden syntes jeg at dansk sproges CM4 ikke burde laves....det spil _skal_
spilles på engelsk

Fra : Frenjon

Dato : 13-04-03 11:30

Casper - jeg tror umiddelbart du misforstår Mick - han spørger bare hvor og hvornår den
danske-sprogpakke kommer til cm4...

Det drejer sig jo blot om en language fil som skal ligge i "languages"..
Som jeg har forstået dette er de forskellige sprog nogle som kommer - og bliver tilgængelige som
downloads fra sigames...

Det har jeg måske misforstået?

-Frenjon

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 13-04-03 15:52

Nej du har fuldkommen ret! Jeg har spillet 100 % originalt!!!

Fra : Schmidter

Dato : 08-05-03 13:57

D kan vel nok lade sig gøre at vi kan samarbejde! I kan bare skrive t
mig, hvis i finder noget nyt omkring d nye cm! Jeg ville også lige svare
på dit indlæg og fortælle dig at du kan downloade den danske sprog fil
under www.cmmagazine.dk Jeg har selv ikke kunne downloade d, da vores
internet r for langsomt!

Held og lykke m d!

http://www.kandu.dk/