MISTÆNKT 2
Fra : Nicki Kristensen

Dato : 09-04-03 15:12

Hej allesammen!

Er lige gået igang med Mistænkt 2 men når jeg når til anden akt løber jeg
helt tør for ressourcer. Er der nogen der har nogle tips/ en walktrough/
evt. koder eller en trianer????

Håber i kan hjælpe mig!!!

Fra : Gerner

Dato : 09-04-03 17:49

On Wed, 9 Apr 2003 16:12:01 +0200, "Nicki Kristensen"
<dsl102449a@post.cybercity.dk> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>helt tør for ressourcer. Er der nogen der har nogle tips/ en walktrough/

Det er kun 3 dage siden du spurgte sidst. Folk skal da lige nå at købe spillet.
Hvilke ressourcer løber du tør for ? Våben, forstørrelsesglas, folk ?
Der følger vel en manual med som fortæller hvordan du skal fordele folk ?

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Nicki Kristensen

Dato : 13-04-03 12:18

Har du selv spillet?
Det kan jeg læse du ikke har!

STOP DET FIS!

Fra : Gerner

Dato : 13-04-03 13:32

On Sun, 13 Apr 2003 13:18:16 +0200, "Nicki Kristensen"
<dsl102449a@post.cybercity.dk> wrote in dk.spil.computer:

>Har du selv spillet?
>Det kan jeg læse du ikke har!
>
>STOP DET FIS!

Nåh, skal babyen græde nu.
Jeg har 1 så jeg har måske langt mere erfaring af spiltypen og fordeling af
resourcer end du.
Dit første indlæg gav ingen ide om hvad du spurgte om, så lær det først og du
får måske svar. Dog med den holding du har, så........
Og RTFM.

Fra : Simon Kamber

Dato : 17-04-03 18:05

On Sun, 13 Apr 2003 13:18:16 +0200, "Nicki Kristensen"
<dsl102449a@post.cybercity.dk> wrote:

>Har du selv spillet?
>Det kan jeg læse du ikke har!
>
>STOP DET FIS!
Du skal ikke tage dig af Gerner, han har vist en spøjs mening om
hvordan usenet skal bruges.

Fra : Gerner

Dato : 17-04-03 22:22

On Thu, 17 Apr 2003 19:04:45 +0200, Simon Kamber
<simon_kamber@hot<<<REMOVE>>>mail.com> wrote in dk.spil.computer:

>Du skal ikke tage dig af Gerner, han har vist en spøjs mening om
>hvordan usenet skal bruges.

Og du bruger den som fanden, brug muddergruppen til dit mudderkast. D.

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 18-04-03 14:57

"Nicki Kristensen" <dsl102449a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt tør for ressourcer. Er der nogen der har nogle tips/ en walktrough/

Gerner du siger at folk lige skal nå og købe spillet inden han begynder og
spørge om Mistænkt 2. Nu ligger landet sådan at spillet har været ude i
to-tre måneder, men det vidste du jo godt. Eller hva.

Fra : Gerner

Dato : 18-04-03 16:16

On Fri, 18 Apr 2003 15:56:38 +0200, "Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>spørge om Mistænkt 2. Nu ligger landet sådan at spillet har været ude i
>to-tre måneder, men det vidste du jo godt. Eller hva.

Næh, der var et rygte her i gruppen, men fandt ingen forhandler af det.
Så er spørgsmålet om dem der kunne købe det for 2 måneder, og nu, så ikke
besvarer spørgsmålet. Er der mon fordi det står i manualen. Det gjorde det til
1'eren.

Dit som en vis anden besvarer ikke spørgsmålet men beskæftiger sig kun med
person og ikke emne.
RTFM, er er meget godt svar synes jeg, da jeg har erfaring med at mistænkt
manualen besvarer de fleste spørgsmål. Men forstår man ikke manualen kan man jo
spørge om dens tekst. At spørge så mange gange og ikke få svar er naturligvis
også en løsning. Spild bare folks tid og penge. Desuden ved jeg udviklerne
besvarer spørgsmål, og så på dansk, tænk bare.

De plejer at have en hjemmeside.