Lav opløsning i Battlefield 1942 :(
Fra : Jens Larsen

Dato : 09-04-03 13:06

Hej,
Jeg har det problem, at jeg maximalt kan sætte opløsningen til 800x600 som
jeg syntes er noget lavt til mit ATI 9500 pro.

Har allerede de nyeste ATI-drivere inde, plus jeg installerede BF1942-patch
1.31.

Men stadig.... suk. Nogle gode ideer derude? :)

mvh
JL

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-04-03 13:37

"Jens Larsen" <tro@paa.det> skrev i en meddelelse
> [...]
BF1942-patch
> 1.31.
>
> Men stadig.... suk. Nogle gode ideer derude? :)

Hvilken skærm?

- Martin

Fra : Jens Larsen

Dato : 09-04-03 14:16

> Hvilken skærm?
>
> - Martin

En Hitachi CM715ET, dvs en 1600x1200 CRT-skærm så det er ikke problemet,
kan sagtens køre højere i andre spil.

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-04-03 17:10

> En Hitachi CM715ET, dvs en 1600x1200 CRT-skærm så det er ikke problemet,
> kan sagtens køre højere i andre spil.

Jeg har givet svar i fps gruppen...

- Martin