hjælp til Black Hawk Down
Fra : Futte

Dato : 06-04-03 19:38

Hej

Hej jeg er begyndt på dette spil da jeg godt kan lide serien men kan ikke
rigtig kommer i gang i starten skal jeg køre i kolone men bliver skudt samme
sted kommer ikke ret lang har prøver ja jeg ved ikke hvor mange gange så jeg
er ved at opgive :) er der et fif

Futte

---

Fra : Devast8or

Dato : 06-04-03 19:51

Futte wrote:
> [...]
> skudt samme sted kommer ikke ret lang har prøver ja jeg ved ikke hvor
> mange gange så jeg er ved at opgive :) er der et fif

Jeg gætter på at du bliver skudt det samme sted som jeg blve skudt de første
par gange, efter du er drejet om det andet hjørne og der er et stort åbent
stykke til din højre side.

Prøv at kigge lige frem, der vil du se en jeep holde når den humvee foran
dig drejer. Skynd dig at skyde den, der sidder en mand med en RPG og
sprænger dig i luften hvis ikk du får fjernet ham hurtigt.

Hvis ikke det er det sted, så kom med en lidt nærmere beskrivelse af hvor du
dør (gerne med et screenshot i dk.binaer :)

HTH

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Futte

Dato : 06-04-03 19:55

Tro det er det sted det vil jeg prøve inden jeg går til køjs

Takker for det lille hint

Futte

---