hjælp til harry potter - de vises sten
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 06-04-03 17:40

Hejsa

jeg sidder fast i harry potter spillet og håber at i kan hjælpe mig videre.
Jeg sidder fast i den bane hvor jeg har lært lumos besværelsen og er kommet
ind i et rum hvor Hovedløse Nick har sit hemmelige sovested. Men jeg kan
ikke finde ud af hvordan jeg kommer væk derfra. Jeg har spekuleret over om
man skal springe skæv over til en "dør" ,men im det er det rigtige ved jeg
ikke. Er der nogen som hjælpe mig?

mvh Cindie

Fra : Søren Jensen \( 9800~

Dato : 06-04-03 18:03

> [...]
> man skal springe skæv over til en "dør" ,men im det er det rigtige ved jeg

Prøv og kikke her om det er noget du kan bruge.
http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=45381

Søren

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 06-04-03 18:15

Hejsa

Mange tak, men findes der også tilsvarende sider på dansk?

Fra : Rikke

Dato : 08-04-03 19:08

Jeg er ikke sikker, men så vidt jeg husker (det er længe siden jeg
gennemførte det), gælder det bare om at få nick ned med nakken, så snart man
ser ham...?!

- Rikke =)

Fra : Lise Tulinius

Dato : 16-04-03 09:48

hej Cindie

Så vidt jeg husker skal du til venstre og hoppe over hegnet og over på de
mange reoler og så hjælper nick dig på vej ved at stå de steder hvor du
skal hen.

MVH Rasmus